Pyszna, lodowa nowość Nestlé pod dobrze już znanÄ… markÄ… NESQUIK zostaÅ‚a wzbogacona o dodatkowÄ… atrakcjÄ™ dla najmÅ‚odszych konsumentów – zestaw edukacyjnych gier „Globalne ocieplenie. Uratuj lody”.
Przypominamy o pysznej, lodowej nowoÅ›ci Nestlé pod dobrze już znanÄ… markÄ… NESQUIK! Ponadto z przyjemnoÅ›ciÄ… informujemy, że dla najmÅ‚odszych konsumentów przygotowaliÅ›my dodatkowÄ… atrakcjÄ™ – zestaw edukacyjnych gier „Globalne ocieplenie. Uratuj lody”
NESQUIK TUBKA NOWOŚĆ to czekoladowy lód ukryty w tubie do wyciskania. ÅšciskajÄ…c tubkÄ™ sprawiasz, że wyÅ‚ania siÄ™ z niej czekoladowy mus lodowy. NESQUIK Tubka to lód o miÄ™kkiej konsystencji, który można zjeść lub wypić. DziÄ™ki tym możliwoÅ›ciom dostarcza dużo frajdy najmÅ‚odszym. JednoczeÅ›nie daje pewność rodzicom, że dajÄ… swym pociechom zdrowÄ… przekÄ…skÄ™, gdyż jeden lód NESQUIK Tubka zaspakaja 15% dziennego spożycia wapnia.
Proponowana cena: 2 zł (65ml)
Dobrze znani dzieciom – królik NESQUIK i BluMiÅ› majÄ… jeszcze jednÄ… atrakcjÄ™ – zestaw gier „Globalne ocieplenie. Uratuj lody”. 6 edukacyjnych zabaw dla najmÅ‚odszych użytkowników zwraca uwagÄ™ na istotne problemy ekologiczne i wskazuje możliwoÅ›ci ich rozwiÄ…zania. Do wyboru mamy gry bÄ™dÄ…ce jednoczeÅ›nie sposobami walki z globalnym ociepleniem:
Zbuduj rurociÄ…g z fabryki do oczyszczalni
Oczyść po turystach park
Zatrzymaj trujÄ…cy dym z kominów
Rozładuj korki w mieście
Ogranicz zużycie energii
Zatrzymaj wycinanie lasów
Gry te dostÄ™pne sÄ… na stronie internetowej www.blumis.pl. Ponadto w czerwcu zostaÅ‚y doÅ‚Ä…czone do prasy dzieciÄ™cej – Hugo i Cartoon Network. Gry zostaÅ‚y przygotowane przez agencjÄ™
Pro-creation.
Wprowadzenie gier edukacyjnych „Globalne ocieplenie. Uratuj lody” wspiera kampania internetowa. Lody NESQUIK sÄ… także wspierane kampaniÄ… telewizyjnÄ… prowadzonÄ… od maja do koÅ„ca lipca. ReklamÄ™ przygotowaÅ‚a agencja Publicis, a za zakup mediów odpowiada dom mediowy Mediaedge:cia.