Wiadomości branżowe

Nowe funkcjonalności na pierwsze urodziny Adkontekst

Adkontekst – największy polski system reklamy kontekstowej obchodzi pierwsze urodziny. Po roku istnienia do systemu należy ponad 70 000 unikalnych domen, a jego zasięg miesięczny wynosi prawie 90% ogółu użytkowników Internetu w Polsce. Przy okazji urodzin twórcy systemu wprowadzają nowe, unikalne funkcjonalności.Adkontekst – system reklamy kontekstowej Wirtualnej Polski i NetSprint.pl – wystartował we wrześniu 2005 roku. Początkowo tylko na tematycznych serwisach Wirtualnej Polski, a od 20 listopada 2005 na stronach Partnerów zewnętrznych. Adkontekst umożliwia wyświetlanie na serwisach internetowych reklam ściśle dopasowanych do ich charakteru i zawartości. Boksami Adkontekst są zarówno Linki Sponsorowane, jak też Boksy Reklamowe prezentowane w sieci Partnerów wp.pl i NetSprint.pl. Boksy Adkontekst rozliczane są tylko w modelu Pay Per Click (PPC) – reklamodawca płaci więc za skuteczną kampanię promocyjną wyłącznie, gdy internauta kliknie w jego reklamę. Przy okazji pierwszych urodzin Adkontekstu NetSprint.pl oraz Wirtualna Polska poinformowali o wprowadzeniu nowych

Adkontekst ? największy polski system reklamy kontekstowej obchodzi pierwsze urodziny. Po roku istnienia do systemu należy ponad 70 000 unikalnych domen, a jego zasięg miesięczny wynosi prawie 90% ogółu użytkowników Internetu w Polsce. Przy okazji urodzin twórcy systemu wprowadzają nowe, unikalne funkcjonalności.

Adkontekst ? system reklamy kontekstowej Wirtualnej Polski i NetSprint.pl ? wystartował we wrześniu 2005 roku. Początkowo tylko na tematycznych serwisach Wirtualnej Polski, a od 20 listopada 2005 na stronach Partnerów zewnętrznych. Adkontekst umożliwia wyświetlanie na serwisach internetowych reklam ściśle dopasowanych do ich charakteru i zawartości. Boksami Adkontekst są zarówno Linki Sponsorowane, jak też Boksy Reklamowe prezentowane w sieci Partnerów wp.pl i NetSprint.pl. Boksy Adkontekst rozliczane są tylko w modelu Pay Per Click (PPC) ? reklamodawca płaci więc za skuteczną kampanię promocyjną wyłącznie, gdy internauta kliknie w jego reklamę.

Przy okazji pierwszych urodzin Adkontekstu NetSprint.pl oraz Wirtualna Polska poinformowali o wprowadzeniu nowych funkcjonalności dla Klientów i Partnerów ? mechanizmie Blokowania Stron, Transferze Środków oraz Search Adkontekst.

Mechanizm Blokowania Stron pozwala Klientom, którzy reklamują się za pomocą Boksów Adkontekst, lepiej zarządzać własną kampanią. W Panelu Klienta udostępniona została zakładka ze statystykami wyświetlania boksów na poszczególnych witrynach, a każdy Klient może dokonać blokady wyświetlania się reklam na wybranych przez niego serwisach. Mechanizm ten daje gwarancję, że przekaz dotrze wyłącznie do właściwej grupy docelowej, co wpływa na zwiększenie stopy zwrotu (ROI) kampanii reklamowej. Na wprowadzeniu mechanizmu najbardziej zyskają wartościowe ? z punktu widzenia Reklamodawców ? serwisy wyświetlające Boksy Adkontekst.

Nowe narzędzie ? Transfer środków ? otrzymali również Wydawcy, czyli partnerzy zarabiający na wyświetlaniu reklam. Mogą oni przeznaczyć zarobione przez siebie w Adkontekst pieniądze na reklamę własnych produktów i usług po bardzo korzystnym przeliczniku. Zyskują nie tylko dodatkowy, 40% bonus od NetSprint.pl i Wirtualnej Polski, ale również cały podatek VAT. Dzięki temu na transferze można zyskać nawet do 70% zainwestowanej kwoty. Transfer środków to nowatorskie rozwiązanie w branży reklamy kontekstowej.

A to już wiesz?  Zimowe opony - tanio... i jeszcze z rabatem!

W ciągu najbliższych dni twórcy systemu wprowadzą usługę Search Adkontekst, czyli wyszukiwarkę do wklejenia na stronę Wydawcy, generującą dla niego dodatkowe przychody reklamowe. W wyszukiwarce wyświetlane będą Linki Sponsorowane, co dodatkowo zwiększy potencjał Sieci Adkontekst dla Reklamodawców.

Więcej informacji o systemie Adkontekst: www.Adkontekst.pl.

Wirtualna Polska to pierwszy polski portal internetowy, multimedialna platforma komunikacji, informacji i transakcji elektronicznych. Współtworzona przez użytkowników sieci jest jednym z najchętniej odwiedzanych i najbardziej rozpoznawalnych miejsc w polskim Internecie. Systematycznie wzbogacając swe zasoby, wp.pl udostępnia użytkownikom największą liczbę internetowych serwisów tematycznych, wysokiej klasy rozwiązania e-biznes, niespotykaną ofertę reklamową oraz profesjonalne witryny finansowe.

NetSprint koncentruje się na tworzeniu precyzyjnych i wydajnych systemów wyszukiwawczych. W Polsce jest dostępny na www.netsprint.pl, Wirtualnej Polsce, ponad 140 dużych serwisach internetowych oraz kilku tysiącach witryn amatorskich. Współpracuje z kilkoma tysiącami klientów prezentujących swoje reklamy w wynikach wyszukiwania oraz systemie reklamy kontekstowej Adkontekst (zasięg w czerwcu wg badań Megapanel/PBI wyniósł 87%).

Oferuje również rozwiązania do przeszukiwania zasobów korporacyjnych, m.in. NetSprint Intranet, NetSprint Site i NetSprint eCommerce.

NetSprint.pl jest jedną z najdynamiczniej rozwijających się firm technologicznych Europy Środkowej. Wyszukiwarka NetSprint jest dwukrotnym zwycięzcą konkursu „Teraz Internet” w kategorii „Baza danych, katalogi, wyszukiwarki. Spółka zajęła również siódme miejsce w kategorii Rising Stars prestiżowego rankingu Fast 50 najszybciej rozwijających się firm technologicznych w Europie Środkowej. Właścicielem NetSprint.pl jest międzynarodowa grupa medialna Mecom Europe.

Dane kontaktowe:

Łukasz Ciechanek
Project Manager
NetSprint.pl Sp. z o.o.
ul. Tyniecka 44c, 02-621 Warszawa
tel./fax. (22) 8 444 990 w. 106
e-mail: [email protected]

 

Źródło NetSprint.pl. Dostarczył netPR.pl

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy