84% dyrektorów ds. bezpieczeństwa przewiduje wzrost liczby cyberatakówWarszawa, 09.09.2019 Fortinet, globalny dostawca rozwiązań cyberochronnych, wspólnie z wydawnictwem Forbes Insights zaprezentował raport „Trudne wybory: Ja
Rośnie popularność e-księgowości i elektronicznego obiegu dokumentówKonieczność pracy zdalnej, dystansowanie społeczne, wiele nowych i nie zawsze precyzyjnych regulacji wprowadzonych w ramach tarczy antykryzysowej – wszystk
INFORMACJA PRASOWA19 czerwca 2019FiiO to chiński producent sprzętu audio, który z każdym rokiem staje się coraz mocniejszym liderem w segmencie sprzętu przenośnego. Swoje produkty ma dopracowane w każdym aspekcie, a cena to p
Podczas targów CES 2021 Samsung zapowiedział, że w 2021 roku rozwinie funkcjonalność swoich telewizorów Neo QLED i innych wybranych modeli, zwiększając także ich dostępność dla osób z niepełnosprawnościami. Oto wybrane r
1/3 maÅ‚ych firm uważa cyberataki za najwiÄ™ksze wyzwanie dla biznesuWarszawa, 29 sierpnia 2019 – 33% maÅ‚ych firm jako najwiÄ™ksze technologiczne wyzwanie biznesowe wskazuje cyberzagrożenia. Ponad poÅ‚owa w ostatnim roku doÅ
Warszawa, 11 lutego 2020 r.Sztuczna inteligencja dopuszczona do głosuBoty szturmem zdobywają obsługę klientaSztuczna inteligencja szturmem wdziera się w coraz to nowe dziedziny naszego życia. Już 90 % Polaków dostrzega obecn
Pierwszy hotel Novotel Living w krajach bałtyckich zostanie otwarty w Estonii!Accor, światowy lider hotelarstwa, uzupełnił swoje portfolio w Europie Północnej, wprowadzając koncept Novotel Living do Tallina. Inwestor i dewelope
Polska mniej przyjazna kierowcom ze Wschodu?Od kilku lat lawinowo rośnie liczba cudzoziemców, głównie zza wschodniej granicy, którzy rozpoczynają pracę w Polsce. Dla branży TSL zmagającej się z poważnym deficytem kadrowym t
Wrocław, 11 lutego 2021 r.Selena świętuje 20-lecie pierwszej zagranicznej spółkiGrupa Selena, globalny producent i dystrybutor produktów chemii budowlanej, obchodzi 20-lecie swojej działalności w Rumunii. To ważna rocznica,
Dyskonty w oczach Polaków – case study marki KiKOd kilku lat możemy obserwować ewolucję dyskontów w Polsce. Ich pozycja na rynku wciąż się umacnia, a Polacy nieprzerwanie wybierają je jako miejsce robienia zakupów. Z czeg