Wiadomości branżowe

Ludzie mediów blogują na Wirtualnemedia.pl

Wortal Wirtualnemedia.pl uruchomił nowy serwis - BLOG. Swoje blogi zdecydowali się tu pisać m.in. Krzysztof Ziemiec, Bogusław Chrabota, Grażyna Leloch, Waldemar Izdebski, Konrad Ciesiołkiewicz, Piotr Barełkowski, Robert Bernaciak, Mateusz Zaremba i Adam Dyba. Najnowszy serwis wortalu Wirtualnemedia.pl - Blog.wirtualnemedia.pl - ruszył oficjalnie w środę, 16 sierpnia 2006 r. Jest to pierwsze miejsce w polskim internecie, gdzie będzie można poczytać internetowe dzienniki ludzi zawodowo związanych z telewizją, radiem, prasą, internetem, reklamą, public relations, badaniami marketingowymi, telekomunikacją i gospodarką - czyli tym, czym na co dzień zajmuje się wortal Wirtualnemedia.pl. Dlaczego internetowy dziennik? - Po ponad stu dwudziestu felietonach dla miesięcznika „Press” pora zmienić medium, gdyż coraz trudniej jest pisać o mediach do miesięcznika. Między złożeniem tekstu a jego drukiem

Wortal Wirtualnemedia.pl uruchomił nowy serwis – BLOG. Swoje blogi zdecydowali się

tu pisać m.in. Krzysztof Ziemiec, Bogusław Chrabota, Grażyna Leloch, Waldemar Izdebski,

Konrad Ciesiołkiewicz, Piotr Barełkowski, Robert Bernaciak, Mateusz Zaremba i Adam Dyba.

Najnowszy serwis wortalu Wirtualnemedia.pl – Blog.wirtualnemedia.pl – ruszył oficjalnie

w środę, 16 sierpnia 2006 r. Jest to pierwsze miejsce w polskim internecie, gdzie będzie

można poczytać internetowe dzienniki ludzi zawodowo związanych z telewizją, radiem, prasą,

internetem, reklamą, public relations, badaniami marketingowymi, telekomunikacją i

gospodarką – czyli tym, czym na co dzień zajmuje się wortal Wirtualnemedia.pl.

 

Dlaczego internetowy dziennik?

 

– Po ponad stu dwudziestu felietonach dla miesięcznika ?Press? pora zmienić medium, gdyż

coraz trudniej jest pisać o mediach do miesięcznika. Między złożeniem tekstu a jego drukiem

 nieraz mija epoka. I zmienia się zbyt wiele, by tekst był odkrywczy – napisał w swojej

pierwszej blotce Bogusław Chrabota – Dyrektor Anteny, Redaktor Naczelny Telewizji Polsat S.A.

 

Konrad Ciesiołkiewicz – były rzecznik rządu, obecnie doradca i pełnomocnik prezydenta

Warszawy – liczy na dyskusję o sprawach publicznych:

 

– Od lat moją pasją jest problematyka szeroko rozumianej komunikacji społecznej: PR, marketingu,

 funkcjonowania mediów; a więc wszystkiego tego, czym zajmuje się serwis Wirtualnemedia.pl i

ludzie prowadzący tu blogi. Blog w branżowym serwisie ma swoją specyfikę. Ze względu na swój

określony, branżowy charakter, pozwala prowadzić ciekawy dialog dotyczący całego rynku medialnego.

Demokracji potrzebne są miejsca dyskusji o sprawach publicznych, a więc także o mediach.

Wirtualnemedia.pl i jego platforma z blogami stanowią takie miejsce. W sensie branżowym

to nowatorskie przedsięwzięcie – wyjaśnia powód założenia bloga Konrad Ciesiołkiewicz.

 

Do ?stargetowanego? odbiorcy na blog.wirtualnemedia.pl chce dotrzeć Marcin Duma, Dyrektor

 Homo Homini – Badania Opinii i Komunikacja Społeczna:

A to już wiesz?  Ericsson zdobywa nagrodę za Najlepiej Zarządzaną Platformę Usług

 

– Decyzję o chęci prowadzenia bloga podjąłem w zasadzie od razu. Są blogi ogólne,

poetyckie, polityczne, erotyczne, dla nastolatków, SF, RPG, obrazkowe, komiksowe oraz

przynajmniej tuzin innych rodzajów, ale blog o mediach, PR i okolicach na profesjonalnym

wortalu mediowym to nowość. Blogując w taki sposób może zawężamy grono

odbiorców, ale możemy za to liczyć, że odbiorca będzie bardziej… ?stargetowany?.

Dzięki temu mamy dużą szansę na ciekawe dyskusje, komentarze osób

zainteresowanych i większym stopniu zorientowanych w tematyce

medialnej ? mówi blogujący na Wirtualnemedia.pl Marcin Duma.

 

Po co blogować?

 

– Jedni mówią: próżność, inni: ekshibicjonizm. Ja mówię: eksperyment. Każdy z nas

do pewnego stopnia jest przekonany o własnej racji i nieomylności. Najtrudniejszy moment

przychodzi wtedy, kiedy trzeba skonfrontować nasze poglądy z opinią innych ludzi.

Zależy mi na takiej konfrontacji, jednak nie po to, żeby puszyć się opiniami

potwierdzającymi moje tezy, ale żeby usłyszeć za i przeciw, przetestować

argumenty i pomysły, podzielić się swoimi spostrzeżeniami i dać wyraz emocjom – dodaje Duma.

Jak zapewnia Marcin Szumichora, właściciel wortalu Wirtualnemedia.pl, serwis

blog.wirtualnemedia.pl będzie systematycznie rozwijany i wzbogacany o nowe osoby

piszące swój internetowy dziennik.

Blog dostępny jest pod adresem: blog.wirtualnemedia.pl.

W tym miejscu można również zgłosić swoją chęć pisania bloga na Wirtualnemedia.pl.

Swój blog zdecydowali się do tej pory w wortalu Wirtualnemedia.pl pisać:

 

Adam Dyba – Business Development Director w ClickAd
Bartek Rosenkiewicz – Założyciel agencji Ixel Communications
Bartosz Herman – Marketing Manager, Samsung Electronics Polska
Bogusław Chrabota – Dyrektor Anteny – Redaktor Naczelny Telewizji Polsat S.A.
Dominika Płaza – MTV Polska
Grażyna Leloch – Project Manager w agencji interaktywnej TEQUILADIGITAL
Konrad Ciesiołkiewicz – Były rzecznik rządu, obecnie doradca i pełnomocnik prezydenta Warszawy
Krzysztof Ziemiec – Dziennikarz ´Wiadomości´ i programu ´Kwadrans po ósmej´ w TVP1
Marcin Duma – Dyrektor Homo Homini – Badania Opinii i Komunikacja Społeczna
Mateusz Zaremba -szef działu obsługi klienta u lidera rynku interaktywnego –
agencji HYPERmedia of Isobar/Aegis Media.
Piotr Barełkowski – Prezes TV Biznes
Rafał Janik– Właściciel firmy doradztwa online Thinkmedia oraz Sales & Marketing Manager w Nokaut Sp. z o.o.
Robert Bernaciak – Key Account Manager w domu mediowym Media Contacts.
Waldemar Izdebski – Dyrektor działu badań i planowania mediów, Mediatak – dom prasy regionalnej

A to już wiesz?  Ericsson uruchamia HSPA 2,6GHz

http://blog.wirtualnemedia.pl

Wirtualnemedia.pl to jedyny w polskiej sieci tak kompleksowy serwis poświęcony

 tematyce mediów. Codziennie aktualizowane wiadomości i kalendarium najważniejszych

wydarzeń na polskim rynku mediów pozwalają na bieżące śledzić wszystko to,

co najistotniejsze a co dotyczy telewizji, radia, prasy, internetu, reklamy, badań

marketingowych, telekomunikacji, PR i gospodarki. Miesięcznie serwis odwiedza

 ponad 400 000 tys. użytkowników (badanie MegaPanel maj 2006 r.).

                                                                                                                                                                                                              

Źródło Wirtualnemedia.pl. Dostarczył netPR.pl

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy