Morele

Jaką rolę spełniają firmy content marketingowe w tworzeniu treści oraz strategii rozpoznawalności marki?

Jaką rolę spełniają firmy content marketingowe w tworzeniu treści oraz strategii rozpoznawalności marki?
INFORMACJA PRASOWA. Warszawa, lipiec 2021 Jaką rolę spełniają firmy content marketingowe w tworzeniu treści oraz strategii rozpoznawalności marki? W dzisiejszych czasach, kluczem do sprzedaży produktów

INFORMACJA PRASOWA.

Warszawa, lipiec 2021

Jaką rolę spełniają firmy content marketingowe w tworzeniu treści oraz strategii rozpoznawalności marki?

W dzisiejszych czasach, kluczem do sprzedaży produktów i usług są treści oraz stojąca za nimi wiedza branżowa. Wartościowe materiały, udostępniane przez markę w różnej formie, stanowią drogę do zbudowania długotrwałej relacji klienta z brandem, a także zdobycia jego zaufania. Chcąc prowadzić tego typu działania, możemy zatrudnić firmę content marketingową, która na podstawie dogłębnych analiz stworzy strategię treści, które będą publikowane przez markę. Jakie korzyści płyną z takiej decyzji oraz jakie zadania powierzamy wtedy tego typu specjalistom?

Czym właściwie jest content marketing?
Jest to rodzaj strategii marketingowej, której głównym zadaniem jest tworzenie wartościowych treści, dostosowanych do określonej grupy docelowej. Warto podkreślić, że jego bezpośrednim celem nie jest sprzedaż produktu, ale zbudowanie relacji oraz zachęcenie do interakcji pomiędzy marką, a jej odbiorcą.

Tego typu treści mogą mieć przeróżną formę – postów na blogu, krótszych tekstów na Facebooku bądź Instagramie, mogą być też webinarami, podcastami lub ebookami. Jak widać, paleta naszych możliwości w zakresie form content marketingu jest bardzo szeroka.

Dobre praktyki content marketingowe
Kluczem do tworzenia wartościowego, trafiającego do odbiorców przekazu jest strategia. Warto pamiętać, że nie są to działania chwilowe, tworzone przez markę „w wolnej chwili”, a dalekosiężny plan, realizowany krok po kroku.

Aby tworzyć skuteczne treści należy również wybrać odpowiedni kanał działania. Dla niektórych produktów lepsze będą długie, informacyjne materiały na blogu, zaś dla innych bardziej okrojone, wizualne formy.

Istotna jest również spójność naszego przekazu, a to jesteśmy w stanie osiągnąć jedynie dzięki dobrze zaprojektowanej, przemyślanej strategii. Pisanie czegoś pod wpływem chwilowego impulsu raczej nie będzie najlepszym rozwiązaniem.

A to już wiesz?  W Europie ubywa domen z rozszerzeniem .EU

Dlaczego do kwestii treści warto podejść poważnie i oddać ją w ręce specjalistów?
Firma marketingowa dokona analizy naszej marki, a na jej podstawie zbuduje najbardziej dopasowaną do klienta strategię marketingu treści. Dokona również wyboru kanałów, na których publikacja treści będzie dla brandu najkorzystniejsza. Ponadto, dostosuje treści publikowanych materiałów pod kątem SEO, a to zapewni im lepszą widoczność w Internecie.

„W 2021 roku, celem marketingu nie jest jedynie to, aby zachęcić klienta do produktu, sprzedać go, a następnie zakończyć z kontakt z nabywcą. Marki, które wciąż reprezentują tego typu podejście, mogą w długotrwałej perspektywie wiele stracić. Obecnie, klienci powracają do dłuższych materiałów, chętnie czytają te wartościowe, a nachalne reklamy uważają za denerwujące. Środkiem, który wytworzy relację między brandem, a klientem jest właśnie dobrze dobrana strategia content marketingowa” – stwierdziła Ewelina Jurczyńska, właścicielka agencji marketingowej Papillon Media, zajmującej się między innymi marketingiem treści.

Papillon Media zajmuje się tworzeniem skutecznego i nowoczesnego marketingu dla firm, który jednocześnie jest dostosowany do obecnych czasów. Zespół tworzą najzdolniejsi w kraju freelancerzy współpracujący ze sobą, a to przekłada się na wysoką jakość usług oraz najniższą na rynku cenę. Papillon Media oferuje swoim klientom m.in. kreatywny social media marketing oraz projektowanie i wdrażanie stron oraz sklepów internetowych. Siłą brandu jest indywidualne podejście do firm oraz oferta „skrojona na miarę”, biorąca pod uwagę specyfikę danej marki.

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy