Wiadomości branżowe

Konrad Ciesiołkiewicz pisze bloga

Konrad Ciesiołkiewicz, który jeszcze parę tygodni temu pełnił funkcję rzecznika prasowego rządu Kazimierza Marcinkiewicza (obecnie jest doradcą i pełnomocnikiem prezydenta Warszawy ds. komunikacji społecznej), rozpoczął pisane internetowego dziennika, popularnie znawego “blogiem”. Stało się to możliwe dzięki nowemu serwisowi uruchomionemu przez wortal Wirtualnemedia.pl - Blog.Wirtualnemedia.pl, w którym każdy może pisać swój internetowy dziennik.Dlaczego Ciesiołkiewicz zdecydował się pisać bloga?- Od lat moją pasją jest problematyka szeroko rozumianej komunikacji społecznej: PR, marketingu, funkcjonowania mediów; a więc wszystkiego tego, czym zajmuje się serwis Wirtualnemedia.pl i ludzie prowadzący tu blogi. Blog w branżowym serwisie ma swoją specyfikę. Ze względu na swój określony, branżowy charakter, pozwala prowadzić ciekawy dialog dotyczący całego rynku medialnego. Demokracji potrzebne są miejsca dyskusji o sprawach publicznych, a więc także o mediach. Wirtualnemedia.pl i jego platforma z blogami stanowią takie miejsce. W sensie branżowym, to nowatorskie przedsięwzięcie - wyjaśnia powód założenia bloga Konrad

Konrad Ciesiołkiewicz, który jeszcze parę tygodni temu pełnił funkcję rzecznika prasowego rządu Kazimierza Marcinkiewicza (obecnie jest doradcą i pełnomocnikiem prezydenta Warszawy ds. komunikacji społecznej), rozpoczął pisane internetowego dziennika, popularnie znawego ?blogiem?. Stało się to możliwe dzięki nowemu serwisowi uruchomionemu przez wortal Wirtualnemedia.pl – Blog.Wirtualnemedia.pl, w którym każdy może pisać swój internetowy dziennik.

Dlaczego Ciesiołkiewicz zdecydował się pisać bloga?

– Od lat moją pasją jest problematyka szeroko rozumianej komunikacji społecznej: PR, marketingu, funkcjonowania mediów; a więc wszystkiego tego, czym zajmuje się serwis Wirtualnemedia.pl i ludzie prowadzący tu blogi. Blog w branżowym serwisie ma swoją specyfikę. Ze względu na swój określony, branżowy charakter, pozwala prowadzić ciekawy dialog dotyczący całego rynku medialnego. Demokracji potrzebne są miejsca dyskusji o sprawach publicznych, a więc także o mediach. Wirtualnemedia.pl i jego platforma z blogami stanowią takie miejsce. W sensie branżowym, to nowatorskie przedsięwzięcie – wyjaśnia powód założenia bloga Konrad Ciesiołkiewicz.

 

http://wirtualnemedia.pl/blog/index.php?/authors/13-Konrad-Ciesiolkiewicz

 

http://blog.wirtualnemedia.pl

Wirtualnemedia.pl to jedyny w polskiej sieci tak kompleksowy serwis poświęcony  tematyce mediów. Codziennie aktualizowane wiadomości i kalendarium najważniejszych
wydarzeń na polskim rynku mediów pozwalają na bieżące śledzić wszystko to, co najistotniejsze a co dotyczy telewizji, radia, prasy, internetu, reklamy, badań marketingowych, telekomunikacji, PR i gospodarki. Miesięcznie serwis odwiedza ponad 400 000 tys. użytkowników (badanie MegaPanel maj 2006 r.).

Źródło Wirtualnemedia.pl. Dostarczył netPR.pl
A to już wiesz?  Nowe serce i nowe szaty media.netPR.pl

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy