Informacja prasowa20/08/2019Spotawheel wchodzi do Polski. Chce powtórzyć sukces z GrecjiSpotawheel, firma technologiczna handlująca używanymi samochodami w internecie, zainaugurowała działalność w Polsce. Spółka chce przek
Informacja prasowa Kościan, 16 stycznia 2020 r.Rekordowe przychody Grupy CDRL w IV kwartale Grupa CDRL, właściciel marki Coccodrillo oraz Buslik, podsumowała wyniki sprzedaży w czwar
Warszawa, 13 grudnia 2017 r.Informacja prasowa Wdrożenie RODO jak produkcja samochoduProces wdrożenia i utrzymania zgodności z unijnym rozporządzeniem o ochronie danych osobowych (RODO), można porównać do procesu produkcji i
Aby móc z sukcesem zarabiać na nieruchomościach turystycznych, potrzebny jest odpowiedni nakład finansowy. Paulina Horabik – członek Zarządu i Dyrektor Zarządzający Monument Fund – wyjaśnia, w jaki sposób pozyskać fi
Warszawa, 21.05.2018 r.Informacja prasowa Facebook, Instagram, LinkedIn i inne portale społecznościowe zmieniają zasady dotyczące prywatności użytkowników. Ma to związek z niedawnym skandalem wokół Cambridge Analytica oraz
[Warszawa, 29 września 2020 r.] Douglas wraz z Polskim zespołem TikTok przygotował akcję specjalną Brands We Love. Przy zakupie dwóch wybranych produktów marek Douglas Collection make-up, Florence by Mills, Glam Glow, Kylie Ski
Informacja prasowaWarszawa, 30 sierpnia 2018Szybkość prania w najłagodniejszej formie dzięki technologii AquaTechTMPralka wykorzystująca technologię AquaTechTM to nowy produkt zaprezentowany przez markę Beko na międzynarodow
Informacja prasowa – 7 października 2021Najnowszy odtwarzacz przenośnyA&ultima SP2000T z hybrydowym wzmacniaczemoraz unikalną lampową technologiąFirma Astell&Kern będąca światowym liderem w zakresie najwyższej
Zerowy PIT dla młodychAneta Socha-Jaworska, ekspert kadrowo-podatkowy w firmie inFakt, oferującej nowoczesne rozwiązania księgoweZerowy PIT dla młodych to nowy pomysł, który według zapowiedzi ma obowiązywać od 1 sierpnia 20
Warszawa, 25.04.2018INFORMACJA PRASOWAHybrydowa rewolucja może ominąć sektor MŚP.Mali i średni przedsiębiorcy z dystansem podchodzą do samochodów z napędami alternatywnymi.Jedynie 4,3 proc. mikro, małych i średnich firm