INFORMACJA PRASOWA19 czerwca 2019FiiO to chiński producent sprzętu audio, który z każdym rokiem staje się coraz mocniejszym liderem w segmencie sprzętu przenośnego. Swoje produkty ma dopracowane w każdym aspekcie, a cena to p
Koniec lata to okres, w którym wybór odpowiedniej chłodziarko-zamrażarki staje się kluczowy, szczególnie jeżeli chcemy na dłużej zatrzymać świeżość sezonowych warzywi owoców. Freggia prezentuje wyjątkowe urządzenie, k
INFORMACJA PRASOWA.Warszawa, lipiec 2021Jaką rolę spełniają firmy content marketingowe w tworzeniu treści oraz strategii rozpoznawalności marki? W dzisiejszych czasach, kluczem do sprzedaży produktów i usług są treści ora
W cyfrowej transformacji najważniejszy jest człowiekWarszawa, 18 czerwca 2019 – PKB Polski może zwiększyć się nawet o 275 mld złotych w ciągu najbliższych sześciu lat, jeśli w pełni wykorzystamy potencjał cyfryzacji . S
Kampania P&G „Lead with Love”: na początek 2021 Dobrych Działań na 2021 rok• W walce ze skutkami pandemii COVID-19 firma P&G i jej marki uruchamiają kolejną międzynarodową falę wsparcia, w ramach której przek
Informacja prasowaWarszawa, 07.05.2018r.Ile kosztowało polski transport wejście do UE?Z początkiem maja, Polska obchodziła 14. rocznicę wejścia do Unii Europejskiej. W ciągu tego okresu, nastąpiło wiele zmian, które wpłyn
Małe firmy nie korzystają z danych. Czy Big Data ma sens w MŚP?Warszawa, 25 września 2019 – Tylko 12% małych i średnich firm w Europie korzystało z Big Data w 2018 roku (w porównaniu z 33% dużych). W Polsce …
Warszawa, 26 października 2017 r.Informacja prasowa Ministerstwo Cyfryzacji opublikowało we wrześniu br. projekt nowej ustawy o ochronie danych. Liczy on ponad 170 stron, na których wskazane zostały zmiany, jakie powinny zosta�
Warszawa, 19.06.2018 r.Informacja prasowa Korzystanie z usług podwykonawców staje się coraz popularniejsze. Wiąże się to jednak w większości przypadków z przekazywaniem danych osobowych na zewnątrz, czyli powierzeniem ich p
Informacja prasowa Kościan, 15 kwietnia 2020 r.Grupa CDRL podsumowuje 2020 rokGrupa CDRL, właściciel marki Coccodrillo oraz Buslik w 2020 roku odnotowała stratę w wysokości 41,7 mln