Wiadomości branżowe

Dotpay wdraża Microsoft Dynamics CRM

Dotpay S.A. wdraża system Microsoft Dynamics CRM, jako narzędzie wspomagające budowanie relacji z klientami i zarządzanie bazą danych klientów.Ze względu na coraz większy zakres oferowanych usług, a także dynamiczny rozwój, zarząd Dotpay S.A. zdecydował o wdrożeniu systemu Microsoft Dynamics CRM 4.0. Nowe narzędzie wprowadzi na najwyższy poziom zarówno zarządzanie relacjami z klientami, jak i obsługę posprzedażową. Usprawni również w znaczący sposób przepływ informacji między działami firmy.- Rozpoczęliśmy proces wdrażania systemu Dynamics CRM w sierpniu br. i planujemy zakończyć go w grudniu 2011 roku - mówi Andrzej Poniński, Prezes Zarządu Dotpay S.A.-Koncentrujemy się nad osiągnięciem maksymalnego dostosowania systemu do naszych potrzeb, które są bardzo specyficzne ze względu na oferowane przez nas usługi finansowe.Microsoft Dynamics CRM posiada intuicyjny interfejs, podobny do innych produktów firmy Microsoft, które obecnie wykorzystujemy w naszej pracy - Microsoft MS Outlook, Microsoft  Office, czy SQL Server, a także możliwość dostępu przez urządzenia zewnętrzne - dodaje.Wdrożenie systemu prowadzi Bonair

Dotpay S.A. wdraża system Microsoft Dynamics CRM, jako narzędzie wspomagające budowanie relacji z klientami i zarządzanie bazą danych klientów.

<

p>Ze względu na coraz większy zakres oferowanych usług, a także dynamiczny rozwój, zarząd Dotpay S.A. zdecydował o wdrożeniu systemu Microsoft Dynamics CRM 4.0. Nowe narzędzie wprowadzi na najwyższy poziom zarówno zarządzanie relacjami z klientami, jak i obsługę posprzedażową. Usprawni również w znaczący sposób przepływ informacji między działami firmy.

  • Rozpoczęliśmy proces wdrażania systemu Dynamics CRM w sierpniu br. i planujemy zakończyć go w grudniu 2011 roku – mówi Andrzej Poniński, Prezes Zarządu Dotpay S.A.

Koncentrujemy się nad osiągnięciem maksymalnego dostosowania systemu do naszych potrzeb, które są bardzo specyficzne ze względu na oferowane przez nas usługi finansowe.

Microsoft Dynamics CRM posiada intuicyjny interfejs, podobny do innych produktów firmy Microsoft, które obecnie wykorzystujemy w naszej pracy – Microsoft MS Outlook, Microsoft  Office, czy SQL Server, a także możliwość dostępu przez urządzenia zewnętrzne – dodaje.

Wdrożenie systemu prowadzi Bonair S.A. Bonair jest czołowym dostawcą usług i technologii informatycznych dla optymalizacji biznesu. Istnieje na rynku od 1991 roku i od początku swojej działalności zajmuje się analizą, projektowaniem i wdrażaniem systemów informatycznych. Jego rozwiązania zostały wdrożone z sukcesem i funkcjonują w wielu instytucjach finansowych, organach administracji publicznej, przedsiębiorstwach handlowych, przemysłowych i usługowych. Wypracowana w ciągu 20 lat działalności metodyka wdrożeniowa została w lipcu 2004 roku poddana certyfikacji na zgodność z normą ISO 9001:2008.

Dotpay istnieje na rynku od 2000 roku, jest niekwestionowanym liderem na rynku europejskim wśród firm zajmujących się obsługą finansową (pośrednictwem finansowym) w zakresie transferów pieniężnych przesyłanych pomiędzy kupującym a sprzedającym w sieci Internet.

Kilka lat praktyki na bardzo wymagającym rynku, stabilna sytuacja finansowa, ogromne doświadczenie, stosowanie najnowocześniejszych rozwiązań technicznych i ścisłe przestrzeganie zasad bezpieczeństwa oraz szeroka gama oferowanych usług przekłada się na tysiące współpracujących z serwisem firm, które wybrały Dotpay jako serwis obsługujący ich płatności w internecie.

A to już wiesz?  Konkurs NetSprint.pl ? 1000 osób już wygrało!

Źródło Dotpay. Dostarczył netPR.pl

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy