Warszawa, 07.01.2019 r.Informacja prasowaPierwsze finansowe kary w Europie są już nakładane. Niechlubnym przykładem została Portugalia. Organ nadzorczy w tym kraju – Comissão Nacional de Proteção de Dados (CNPD) –
Nowe produkty FRITZ! wprowadzają różnorodność do inteligentnego domu Smart HomeNowości Smart Home od FRITZ!: inteligentna żarówka LED oraz wielofunkcyjny przycisk z wyświetlaczem e-papierFirma AVM, znany niemiecki producent
INFORMACJA PRASOWA25 kwietnia 2018COWON PLENUE J oraz COWON PLENUE VTen koreański producent przenośnego audio wie, jak wydobyć powalający dźwięk z niewielkiego urządzenia. Pomimo iż marka nie należy do najtańszych to od pe
Chmura publiczna na fali wznoszącej. Przychody w 2020 r. osiągną wartość ponad 266 mld dolarówWartość usług chmurowych cały czas rośnie, stanowiąc jeden z najszybciej rozwijających się dziś obszarów gospodarki. Świato
Małe firmy nie korzystają z danych. Czy Big Data ma sens w MŚP?Warszawa, 25 września 2019 – Tylko 12% małych i średnich firm w Europie korzystało z Big Data w 2018 roku (w porównaniu z 33% dużych). W Polsce …
Warszawa, 28 grudnia 2017 r.Informacja prasowa Rok 2017 możemy uznać jako przełomowy w zakresie przygotowań do wdrożenia europejskiego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO). Ustawodawca przedstawił projekt regulacj
Biuro w … plenerze? Czemu nie!Stworzenie biura sprzyjającego dobremu zdrowiu leży w szczególności po stronie pracodawcy, ale obecnie, mając często możliwość pracy zdalnej, nie pozostajemy bez wpływu na to, gdzie i w jakiej
Łódź, 22 października 2020 r.Informacja prasowaCzy do Polski dotrze „fala renowacji”?Komisja Europejska opublikowała Renovation Wave StrategyPostępujące zmiany klimatu i działania wpływające na degradację środowisk
Obravo Cupidzaawansowane słuchawki Hi-Fi w rozsądnej cenieoBravo to jeszcze mało znany w Europie, taiwański producent sprzętu audio. Produkty tej marki cechują nietuzinkowe rozwiązania technologiczne dzięki czemu można się
Informacja prasowa Kościan, 18 lutego 2021 r.Coccodrillo poszerza dostępność swoich produktów w Internecie CDRL, właściciel marki Coccodrillo nieustannie pracuje nad umocnieniem sprzedaży w Internecie. W tym celu spółka wdr