MONOPRICE Monolith THX® AAA™– Najnowsza technologia w przyzwoitej cenie –Monoprice Monolith THX® AAA to wzmacniacz z certyfikatem THX o mocy niemal 4 WattMonoprice Monolith THX® AAA to wzmacniacz słuchawkowy, któ
INFORMACJA PRASOWA9 marca 2018Ponad 50 lat doświadczenia w produkcji słuchawek stawia koreańskiego producenta Cresyn Co. Ltd. w czołówce producentów słuchawek dla największych marek świata. Około 90% produkcji to produkty O
84% dyrektorów ds. bezpieczeństwa przewiduje wzrost liczby cyberatakówWarszawa, 09.09.2019 Fortinet, globalny dostawca rozwiązań cyberochronnych, wspólnie z wydawnictwem Forbes Insights zaprezentował raport „Trudne wybory: Ja
Informacja prasowa14 września 2020Dan Clark Audio Æon 2wielkie dźwiękiem, małe rozmiaramiPierwsza generacja serii Aeon wyznaczyła nowy wymiar dla słuchawek planarnych. Producent pokazał, że można zrobić stylowe i orygina
Chmura obliczeniowa – cały czas na sporej stopie wzrostuCloud computing nie jest już tylko domeną biznesu, coraz częściej na chmurę decyduje się administracja publiczna. Według najnowszego raportu Gartnera, do 2022 roku już
Warszawa, 26 października 2020Otwarta współpraca, czyli usługi delivery zaangażowane społeczniePierwsza fala pandemii na całym świecie podkreśliła znaczenie usług delivery dla zachowania bezpiecznego dystansu, jak i codzie
Rynek danych z kosmosu będzie nadal rósł, w ciągu najbliższej dekady o blisko 10 proc. roczniePrzemysł satelitarny i branża kosmiczna prężnie rosną w siłę. Dane z satelitów są dziś niezbędne do rozwoju wielu technologi
Informacja prasowa26/06/2019Brexit i troska o bezpieczeństwo spowodowało skurczenie liczby domen europejskichW minionym roku liczba domen z rozszerzeniem .EU skurczyła się o ponad 130 tys. w porównaniu do 2
Analiza Vertiv: jak będzie wyglądało przetwarzanie danych w 2020 roku?Szybkość wdrażania hybrydowych środowisk IT staje się coraz ważniejszym czynnikiem wyróżniającym producentów rozwiązań dla centrów danychWarszawa [
Generacja C na brzegu sieci – jak na branżę IT wpłynie edge computing?Szacuje się, że do 2021 r. internetowy ruch generowany przez urządzenia mobilne wzrośnie czterokrotnie, a transfer związany ze strumieniowym wideo i grami