Wyzwanie małych i średnich firm: pracować mądrzejWarszawa, 23 czerwca 2020 – Według badań pracownicy mogą tracić nawet 30% czasu na szukanie, przygotowywanie i zabezpieczanie informacji, a kolejne 20% na tworzenie plików z
Informacja prasowa17/04/2018Passus SA inwestuje w spółkę realizującą projekty cloud dla dużych organizacji i start-upówChaos Gears chce przenieść firmy z całego świata do chmuryPassus SA poinformował o inwestycj
DPD Polska z tytułem Marka Godna Zaufania 2021DPD Polska już po raz czwarty z rzędu została wyróżniona godłem Marka Godna Zaufania. Tytuł, przyznawany przez magazyn „My Company Polska”, jest potwierdzeniem skuteczności po
Kampania P&G „Lead with Love”: na początek 2021 Dobrych Działań na 2021 rok• W walce ze skutkami pandemii COVID-19 firma P&G i jej marki uruchamiają kolejną międzynarodową falę wsparcia, w ramach której przek
Warszawa, 23 października 2017 r.Przygotowanie do RODO w 10 krokach– krótki poradnik dla przedsiębiorcówCoraz częściej słyszymy o nowych regulacjach, jakie wprowadza europejskie rozporządzenie o ochronie danych osobowy
Warszawa, 14 grudnia 2017 r.Porównanie Europy, Azji i Ameryki PółnocnejZ problemem niezapłaconej faktury przynajmniej raz w miesiącu styka się ponad połowa firm badanych w 14. fali badania Bibby MSP Index. Blisko dla co czwart
POBIJ ŻYCIÓWKĘ Z GARMIN® FORERUNNER® 745Zaawansowany zegarek GPS do biegania i triathlonu, codzienne wskazówki treningowe i funkcje smart, pomogą Ci pobić kolejny rekord.Garmin zaprezentował dzisiaj Forerunner 745, zaawansow
informacja prasowa, 22.01.2020 r. WarszawaInnoEnergy startuje z 6. edycją PowerUp! Challenge.Co mogą zyskać autorzy innowacyjnych pomysłów? Firma poszukuje najlepszych startupów, scaleupów oraz małych i średnich przedsiębi
Budowanie strategii firmy to obowiązek, nie fanaberia. Sprawdź dlaczego.W biznesie nasz „apetyt” na prostotę nie powinien przeważać nad potrzebą dokładności. Zwłaszcza gdy w grę wchodzi przyszłość firmy. W świecie, w
Klient 4.0 – doświadczenia i emocje przyciągajądo e-sklepówKraków, 30 września 2020 – Pozytywne doświadczenie zakupowe skłania co trzeciego polskiego internautę do ponownego skorzystania z usług e-sklepu. Obsługa klie