Nowa generacja słuchawek z linii Signature wrazz udoskonalonym systemem S-Logic®3Informacja prasowa – 22 października 2021Renomowany niemiecki producent słuchawek z Bawarii, wprowadza nową wersję autorskiego systemu S- Logi
Informacja prasowaWarszawa, 07.05.2018r.Ile kosztowało polski transport wejście do UE?Z początkiem maja, Polska obchodziła 14. rocznicę wejścia do Unii Europejskiej. W ciągu tego okresu, nastąpiło wiele zmian, które wpłyn
Informacja prasowaWarszawa 20.07.2021Agnieszka Nosal nową Dyrektor Zarządzającą Esri PolskaEsri Polska, wyłączny dystrybutor rozwiązań GIS Esri Inc. w Polsce oraz firma doradcza w obszarze wykorzystania danych przestrzennych
Budowanie strategii firmy to obowiązek, nie fanaberia. Sprawdź dlaczego.W biznesie nasz „apetyt” na prostotę nie powinien przeważać nad potrzebą dokładności. Zwłaszcza gdy w grę wchodzi przyszłość firmy. W świecie, w
Informacja prasowa22 czerwca 2018CAMPFIRE AUDIO – Wprowadza dwie nowe słuchawki – Atlas i CometAmerykański producent Campfire Audio wprowadził właśnie do sprzedaży dwie nowe konstrukcje słuchawek dla wymagających słucha
Komunikat prasowy Kraków, 29 września 2020r.MedApp nawiązał współpracę z Akademią Górniczo-Hutniczą im. Stanisława Staszica w KrakowieMedApp S.A. polska spółka technologiczno-medyczna specjalizując
Warszawa, 27 kwietnie 2018 r.Informacja prasowa Firmy, które promują się w sieci wykorzystują dane użytkowników do zwiększania efektywności działań marketingowych. Przewidywanie zachowań i preferencji potencjalnych klient�
Raport Vertiv: branża telekomunikacyjna i wyzwania związane z wdrożeniem 5GAż 70% firm telekomunikacyjnych ocenia perspektywy biznesowe związane z wdrożeniem sieci 5G jako bardzo pozytywne – wynika z badania 451 Research na zl
Rynek danych z kosmosu będzie nadal rósł, w ciągu najbliższej dekady o blisko 10 proc. roczniePrzemysł satelitarny i branża kosmiczna prężnie rosną w siłę. Dane z satelitów są dziś niezbędne do rozwoju wielu technologi
Bez szybkiego Internetu polski przedsiębiorca nie wyobraża sobie sukcesu w biznesiePolskie firmy stawiają na wykorzystanie technologii informacyjno-komunikacyjnych (ICT). Coraz więcej pracowników wyposażanych jest w urządzenia