84% dyrektorów ds. bezpieczeństwa przewiduje wzrost liczby cyberatakówWarszawa, 09.09.2019 Fortinet, globalny dostawca rozwiązań cyberochronnych, wspólnie z wydawnictwem Forbes Insights zaprezentował raport „Trudne wybory: Ja
Warszawa, 15 lutego 2018 r. — Schneider Electric, lider transformacji cyfrowej w zarządzaniu energią i automatyce, ogłasza 8. edycję globalnego konkursu dla studentów „Go Green in the City”. Celem tej inicjatywy jest wyróż
Warszawa, 17 stycznia 2018 r.Komentarz eksperta odnośnie zmian przepisów o ochronie danych osobowychMaciej Kaczmarski, Prezes zarządu, ODO 24.15 stycznia 2018 r. w Sejmie odbyła się konferencja dotycząca projektu ustawy o ochr
Informacja Prasowa10 lutego 2021ALO Audio PILOT – Niesamowity kawałek kabelka z MQAAmerykański producent ALO Audio przyzwyczaił nas do tego, że swoją ofertę kieruje do klientów oczekujących dużych wrażeń i solidnej jak
Biznes na Ukrainie – poradnik dla polskiego przedsiębiorcy2019-11-04 W jaki sposób rozpocząć działalność na terytorium Ukrainy? Jaka forma prowadzenia biznesu będzie najbezpieczniejsza? M.in. te pytania zadają sobie polscy
Informacja prasowa15/01/2020Excel króluje w zarządzaniu informacją o produktach, systemy PIM stosowane sporadycznieJak polscy producenci zarządzają informacją produktową?Polscy producenci najczęściej zarządzają informac
INFORMACJA DLA MEDIÓWGdańsk, 20 września 2017 r.Wielofunkcyjny kompleks Forum Gdańsk wzbogacił się o kolejną markę szwedzkiej grupy H&M – & Other Stories. To świetna wiadomość dla mieszkańców Trójmiasta i ca
Imiona dla lodowców po satelitachDzięki satelitom umieszczonym na orbicie wiemy, że obecnie każdego roku Ziemia traci ilość lodu trzykrotnie większą od wszystkich lodowców w europejskich Alpach. To powoduje wzrost globalnego
Informacja prasowa Warszawa, 20.06.2018 r. Jednym z najważniejszych aktów prawnych obowiązujących w branży transportowej na terenie całej UE jest rozporządzenie 561/2006. Przewoźnikom oraz kierowcom niektóre z europejskich z
Social commerce – nowe pole rywalizacji e-sklepów Warszawa, 23 lutego 2021 – Dwie godzinny dziennie – tyle w mediach społecznościowych spędza średnio polski internauta. Firmy mają więc sporo czasu na przekonanie go do zak