Cybermanipulacje, fake newsy, przejmowanie urządzeń – sztuczna inteligencja na celowniku przestępców Kraków, 18 lipca 2019 r. – Nowe badanie, przeprowadzone w ramach europejskiego projektu SHERPA , wskazuje, że cyberprzestę
Informacja prasowaKościan, 10maja 2021r.Coccodrillo otworzyło salonstacjonarny w jednym z największych centrów handlowych w MoskwieCDRL, właściciel marki Coccodrillo poszerza dostępność swoich produktów w Rosji. Salonmarki
96% użytkowników fotowoltaiki zadowolonych ze swojej instalacji. Pierwszy raport Oferteo.pl o fotowoltaice Polacy wybierają fotowoltaikę w trosce o środowisko oraz o własny portfel. 96% użytkowników jest zadowolonych z decyzji
Jak sieć 5G wpłynie na rozwój autonomicznych samochodów?Według szacunków firmy Gartner do 2020 roku na drogach poruszać się będzie około 250 mln połączonych z siecią pojazdów. Może nie będą to jeszcze całkowicie samo
Informacja prasowa Kościan, 15 kwietnia 2020 r.Grupa CDRL podsumowuje 2020 rokGrupa CDRL, właściciel marki Coccodrillo oraz Buslik w 2020 roku odnotowała stratę w wysokości 41,7 mln
Aby móc z sukcesem zarabiać na nieruchomościach turystycznych, potrzebny jest odpowiedni nakład finansowy. Paulina Horabik – członek Zarządu i Dyrektor Zarządzający Monument Fund – wyjaśnia, w jaki sposób pozyskać fi
Ulubione ubrania to coś więcej niż kawałek tkaniny – to część naszej osobowości. Pokazują, kim jesteśmy, co czujemy, w co wierzymy. Dlatego potrzebują czegoś więcej niż zwykłego prania. Zasługują na troskę. Nowa lin
Campfire AudioSOLARISInformacja prasowa – 31 maja 2019Solaris to obecnie flagowy produkt amerykańskiej firmy ALO Audio dedykowany wymagającym słuchaczom i muzyce hi-res. Stanowią one przełom, jeśli chodzi o najwyższą jako�
Informacja prasowa Warszawa, 11 lutego 2021 r.2,7 mln zł przychodów Miraculum w styczniu Notowana na rynku głównym GPW firma kosmetyczna Miraculum w styczniu 2021 roku osiągnęła 2,7 mln zł prz
Klient 4.0 – doświadczenia i emocje przyciągajądo e-sklepówKraków, 30 września 2020 – Pozytywne doświadczenie zakupowe skłania co trzeciego polskiego internautę do ponownego skorzystania z usług e-sklepu. Obsługa klie