Firmy

SWIGO obchodzi pierwsze urodziny i otwiera sklep internetowy

SWIGO obchodzi pierwsze urodziny i otwiera sklep internetowy
Informacja prasowa Warszawa, 16.11.2021 r. SWIGO obchodzi pierwsze urodziny i otwiera sklep internetowy SWIGO świętuje swoje pierwsze urodziny. Z tej okazji marka otwiera sklep internetowy,

Informacja prasowa
Warszawa, 16.11.2021 r.

SWIGO obchodzi pierwsze urodziny i otwiera sklep internetowy

SWIGO świętuje swoje pierwsze urodziny. Z tej okazji marka otwiera sklep internetowy, w którym będzie można nabyć funkcjonalne soki, smoothies oraz lemoniady.

Do przygotowania napojów stosuje się innowacyjną technologię HPP, popularnie zwaną paskalizacją. Pozwala ona, poza walorami smakowymi i witaminami, zachować właściwości świeżego soku aż do 60 dni. Z raportu Deloitte – „The Future of Food” – wynika, że żywność funkcjonalna zaspokaja między innymi kluczowe potrzeby dietetyczne, ma właściwości prozdrowotne, korzystnie wpływa na sen oraz zwiększa wydajność w zakresie aktywności fizycznej. Badania wskazują na średnioroczny wzrost o 23% w obszarze sportu i regeneracji na przestrzeni ostatnich siedmiu lat. Osoby, dla których żywność funkcjonalna jest pierwszym wyborem, odnotowały również przyrost energii i czujności o 12% rok do roku. Wartość światowego rynku w 2018 roku wyniosła z kolei 161,5 mld USD z dynamiką wzrostu na poziomie 7,9% w perspektywie najbliższych czterech lat.

Świadomość najnowszych trendów wśród konsumentów sukcesywnie rośnie. Coraz częściej sięgają po zdrową i ekologiczną żywność w celu poprawy zarówno zdrowia fizycznego, jak i psychicznego. Innowacje napędzane postępami w nauce i technologii stawiają nowe wyzwania przed producentami, zapewniając jednocześnie szeroki wachlarz możliwości rozwoju oraz wywierania pozytywnego wpływu na społeczeństwo. Soki SWIGO powstały z myślą o konsumentach nowej generacji, którzy umiejętnie identyfikują własne potrzeby, oczekują transparentnego składu i wydłużonego terminu do spożycia – mówi Ewa Przysiężna,
Product Manager marki SWIGO.
Unikalne receptury napojów podnoszą witalność, usuwają toksyny i wzmacniają odporność. Na rynku są dostępne w dziewięciu wariantach do indywidualnego wyboru. Użyte razem lub osobno stanowią wartościowe uzupełnienie diety oraz wspierają ciało i umysł. Produkty są utrwalane metodą paskalizacji, która wykorzystuje wysokie ciśnienie i niską temperaturę do przedłużania terminu do spożycia. Zachowuje również maksimum witamin oraz substancji odżywczych i co najważniejsze, inaktywuje szkodliwe mikroorganizmy. Gotowy i zapakowany produkt umieszczany jest w szczelnie zamykanej komorze, którą wypełnia się wodą do momentu, aż wytworzy się w niej ciśnienie hydrostatyczne o mocy 6000 barów.

A to już wiesz?  AB S.A strategicznym dystrybutorem AGD marki Toshiba na rynku CEE 20 października 2021

Urodziny SWIGO upłyną pod znakiem dedykowanych konkursów skierowanych do konsumentów na kanałach social media oraz działaniach z obszaru społecznej odpowiedzialności biznesu przy współpracy z fundacją „Na Ratunek Dzieciom z Chorobą Nowotworową”. Krokiem milowym w rozwoju marki jest natomiast oficjalne uruchomienie sklepu internetowego: swigo sklep.pl

***
SWIGO to wyjątkowa linia soków i smoothies przygotowywanych w technologii HPP. Mówimy o nich, że to eliksiry odporności na przeciwności życiowe. I choć eliksiry życia to twory bajkowe, to SWIGO naprawdę posiadają supermoce dzięki super składnikom. To właśnie one poprawią Twoją witalność, przedłużą młodość i usuną z Twojego ciała toksyny, uodpornią Cię na stres, brak słońca i bardzo intensywne życie. Ze SWIGO już nigdy nie zabraknie Ci sił na codzienność.

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy