Skip to content
piątek, 12 września, 2025
Latest:
  • Firmy powinny zawsze spodziewać się cyberataku – jak przygotować się na zagrożenia?
  • GUS o e-handlu we wrześniu – eksperci komentują
  • Matrix Audio – Druga generacja streamerów audio
  • Elektromobilność jedyną drogą? Czas to przemyśleć
  • IFA 2022: Samsung stawia na życie w duchu smart oraz zrównoważoną przyszłość
Stars.Space rozpoczyna wspólny projekt z Tik-Tokiem i Rossmanem

Tele Morele oprogramowanie i nowe przydatne technologie

Aktualności i wiadomości prasowe: Trele morele – nie tylko androny, banialuki i farmazony

  • telemorele.pl
  • Aktualności
  • Bezpieczeństwo
  • Elektronika
  • Gry
  • Komputery
  • Praca
  • Oprogramowanie
  • Sieci
Rossmann Stars.Space Tik-Tok

Stars.Space rozpoczyna wspólny projekt z Tik-Tokiem i Rossmanem

Opublikowano 4 lata temu: 8 września 20219 września 2021 telemorele.pl Przeczytasz w: 2 minut/y
https://www.telemorele.pl/de/ › Rossmann
Stars.Space rozpoczyna wspólny projekt z Tik-Tokiem i Rossmanem
Informacja prasowa Warszawa, 9 września 2021 r. Stars.Space rozpoczyna wspólny projekt z Tik-Tokiem i Rossmanem Do projektu Stars.Space, firmy specjalizującej się w monetyzacji influencer marketingu,

Informacja prasowa Warszawa, 9 września 2021 r.

Stars.Space rozpoczyna wspólny projekt z Tik-Tokiem i Rossmanem

Do projektu Stars.Space, firmy specjalizującej się w monetyzacji influencer marketingu, zaraz po Tik-Toku dołączył Rossmann. W ciągu kilku tygodni na półki ponad 1500 drogerii trafi nowa marka kosmetyków Stars from the Stars. W promocję produktów będzie zaangażowanych ponad 100 influencerów związanych z platformą społecznościową Tik-Tok.

Stars.Space to spółka technologiczna, która w swojej działalności skupia się na przewidywaniu trendów na rynku konsumenckim przy wykorzystaniu sztucznej inteligencji, analizy Big Data oraz technologii VR. Stars from the Stars zostało stworzone jako bezpośrednia odpowiedź na trendy w social mediach, które spółka na bieżąco bada i analizuje używając do tego własnych narzędzi IT.

Marka powstaje i rozwija się w ścisłej współpracy z partnerami. Rossmann będzie wyłącznym sprzedawcą produktów w przestrzeni offline, a półki eksperymentalnie zostaną oznaczone logiem Tik-Toka. Oprócz kampanii promocyjnej, eksperci z największej na świecie platformy społecznościowej są wsparciem merytorycznym przy tworzeniu i wdrożeniu produktów.

– Stars.Space to marka od początku do końca stworzona przez influencerów skupionych wokół platformy Tik-Tok. Są oni zaangażowani nie tylko w działania promocyjne, ale także zostali włączeni do procesu kreowania produktów. Łącznie do współpracy zaprosiliśmy około 100 osób – komentuje Maciej Zegarski, prezes Stars.Space.

TikTok jest obecnie najszybciej rozwijającą się platformą na świecie. W 2020 r. był jedną z najczęściej pobieranych aplikacji w swojej kategorii. Umowa z Tik-Tokiem to strategiczny krok dla Stars.Space, który będzie związany z promocją produktów na skalę globalną.

—————————-

O Spółce:
Stars.Space to spółka zależna należąca do grupy Hub.Tech. Firma specjalizuje się w monetyzacji influencer marketingu. Stars.Space skupia się na przewidywaniu trendów na rynku konsumenckim przy wykorzystaniu sztucznej inteligencji, analizy Big Data oraz technologii VR. Równolegle firma zajmie się tworzeniem produktów inspirowanych kosmosem. Już niedługo na rynek trafi pierwsza linia kosmetyków.

A to już wiesz?  Startuje druga transza oferty publicznej Stars.Space S.A. W ramach pierwszej transzy złożono zapisy na wszystkie akcje

Stars.Space ma umowę strategiczną z Tik-Tokiem. Platforma społecznościowa zadeklarowała międzynarodowe partnerstwo marketingowo-technologiczne. Pierwszym wspólnie realizowanym projektem będą działania promocyjne nowej marki kosmetycznej.

Instagram: @stars_from_the_stars

Bezpośredni link:
Stars.Space rozpoczyna wspólny projekt z Tik-Tokiem i Rossmanem https://www.telemorele.pl/de/stars-space-rozpoczyna-wspolny-projekt-z-tik-tokiem-i-rossmanem

#8 tiktok dances that went viral and got everyone on their feet #tiktok japan #tiktok po co #tiktok emojis #tiktok spotify #s tiktok status
  • ← Deli2 i Farmer Direct zawarły list intencyjny o współpracy
  • Nowoczesne usługi finansowe a oczekiwania konsumentów – Kultura innowacji w służbie consumer service →
Ciekawe artykuły

Niebezpieczne biurka – jak pracownicy narażają firmy

Niebezpieczne biurka – jak pracownicy narażają firmy
Warszawa, 20 października 2017 r. Informacja prasowa Wydawać by się mogło, że ustawienie monitora lub miejsca przechowywania dokumentów, nie ma dużego wpływu na funkcjonowanie firmy. […]

Francja najbardziej niebezpiecznym kierunkiem

Francja najbardziej niebezpiecznym kierunkiem
Informacja prasowa Warszawa, 13.12.2017 r. Francja najbardziej niebezpiecznym kierunkiem dla polskich kierowców Zagraniczne drogi uznawane są za bardziej niebezpieczne od tych krajowych. Ponad 60 proc. […]

Jaką rolę spełniają firmy content marketingowe w tworzeniu treści oraz strategii rozpoznawalności marki?

Jaką rolę spełniają firmy content marketingowe w tworzeniu treści oraz strategii rozpoznawalności marki?
INFORMACJA PRASOWA. Warszawa, lipiec 2021 Jaką rolę spełniają firmy content marketingowe w tworzeniu treści oraz strategii rozpoznawalności marki? W dzisiejszych czasach, kluczem do sprzedaży produktów […]

Dzień Długu Ekologicznego, DDE 1 sierpnia

Dzień Długu Ekologicznego, DDE 1 sierpnia
Najwyżej oprocentowany kredyt w historii. Schneider Electric wzywa do refleksji nad naszym długiem wobec Ziemi • Na każdy rok życia ludzkości na Ziemi przypada określona […]

Przewoźnicy drogowi w Europie skazani na rosnące koszty

Przewoźnicy drogowi w Europie skazani na rosnące koszty
Przewoźnicy drogowi w Europie skazani na rosnące koszty Przewoźnicy operujący na terenie Europy, muszą się w najbliższych latach liczyć z wieloma barierami w rozwoju. Wiadomo, […]

Różne oblicza wolontariatu – P&G celebruje Międzynarodowy Dzień Wolontariusza

Różne oblicza wolontariatu – P&G celebruje Międzynarodowy Dzień Wolontariusza
Warszawa, 4 grudnia 2019 Różne oblicza wolontariatu – P&G celebruje Międzynarodowy Dzień Wolontariusza Blisko 500 pracowników Procter & Gamble wzięło w tym roku dział w […]

Studio Neri-&-Hu gośćmi Warsaw Home 2017

Studio Neri-&-Hu gośćmi Warsaw Home 2017
Informacja prasowa Warszawa dn. 11.08.2017 r. Studio Neri-&-Hu gośćmi Warsaw Home 2017 Udział światowej sławy gwiazd designu to tradycja targów Warsaw Home. Gośćmi tegorocznej edycji […]

Grupa CDRL podsumowuje 2020 rok

Grupa CDRL podsumowuje 2020 rok
Informacja prasowa Kościan, 15 kwietnia 2020 r. Grupa CDRL podsumowuje 2020 rok Grupa CDRL, właściciel marki Coccodrillo oraz Buslik w 2020 roku odnotowała stratę w […]

„Szatan” szyfruje pliki – uwaga na ransomware

„Szatan” szyfruje pliki – uwaga na ransomware
„Szatan” szyfruje pliki – uwaga na ransomware Ransomware o nazwie „Satan” pojawił się po raz pierwszy na początku 2017 roku. Od tego czasu jego autorzy […]

Sprzęty AGD zadbają o człowieka – Futurolog o domu przyszłości

Sprzęty AGD zadbają o człowieka – Futurolog o domu przyszłości
Informacja prasowa Warszawa, 8 listopada 2018 Do 2050 roku rozwój technologii przyczyni się do wygodniejszego i zdrowszego stylu życia, a my otoczeni przez inteligentne maszyny […]
Wrzesień 2025
P W Ś C P S N
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930  
« Paź    
Strony
  • Archiwum
  • Domena na sprzedaż, Kup domenę.
  • Nasze strony
  • Polityka praw autorskich
  • Tematy
  • Współpraca
Tagi
Dziennik InternautENERGAEricsson SpGrupa Allegro SpGSMIDGInternet StandardIPITKroll OntrackPRSMSukUMTSUSAUSDWCDMAWirtualna PolskaWPWWW
Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Pozostawiając w ustawieniach przeglądarki włączoną obsługę plików cookies wyrażasz zgodę na ich użycie.

Więcej informacji na ten temat można znaleźć w dziale polityka prywatności/prywatność i wykorzystywania plików cookies/polityka cookies | Copyright © 2005 - 2025 by EYC.