Skip to content
środa, 29 października, 2025
Latest:
  • Firmy powinny zawsze spodziewać się cyberataku – jak przygotować się na zagrożenia?
  • GUS o e-handlu we wrześniu – eksperci komentują
  • Matrix Audio – Druga generacja streamerów audio
  • Elektromobilność jedyną drogą? Czas to przemyśleć
  • IFA 2022: Samsung stawia na życie w duchu smart oraz zrównoważoną przyszłość
Przejmij scenę razem z Rockstar

Tele Morele oprogramowanie i nowe przydatne technologie

Aktualności i wiadomości prasowe: Trele morele – nie tylko androny, banialuki i farmazony

  • telemorele.pl
  • Aktualności
  • Bezpieczeństwo
  • Elektronika
  • Gry
  • Komputery
  • Praca
  • Oprogramowanie
  • Sieci
Napoje energetyczne

Przejmij scenę razem z Rockstar

Opublikowano 5 lat temu: 12 kwietnia 202121 kwietnia 2021 telemorele.pl Przeczytasz w: 4 minut/y
https://www.telemorele.pl/de/ › Napoje energetyczne
Przejmij scenę razem z Rockstar
Rockstar Energy Drink, marka napojów energetycznych, która w marcu 2020 roku dołączyła do portfolio PepsiCo, rusza z nową globalną strategią, obejmującą nowe pozycjonowanie oraz wprowadzenie nowego wzornictwa opakowań. Hasło kampanii „Rockstar. Przejmij scenę” w sposób jednoznaczny określa kierunek działań pozycjonujących napój energetyczny. Wsparciem dla nowej strategii będzie szeroko zakrojona kampanią

Przejmij scenę razem z Rockstar
Warszawa, 21 kwietnia 2021 roku

Rockstar Energy Drink, marka napojów energetycznych, która w marcu 2020 roku dołączyła do portfolio PepsiCo, rusza z nową globalną strategią, obejmującą nowe pozycjonowanie oraz wprowadzenie nowego wzornictwa opakowań. Hasło kampanii „Rockstar. Przejmij scenę” w sposób jednoznaczny określa kierunek działań pozycjonujących napój energetyczny. Wsparciem dla nowej strategii będzie szeroko zakrojona kampanią marketingowa.

Rozmowy z konsumentami z całego świata pozwoliły sformułować nową opowieść o marce Rockstar Energy Drink – to napój dla wszystkich, którzy nie boją się ciężkiej pracy, ponieważ dzięki niej są w stanie osiągnąć sukces. Składniki zawarte w Rockstar Energy Drink zapewniają energię, która motywuje do dalszych działań – nieważne, czy chodzi o wysiłek fizyczny, umysłowy, prace kreatywne, czy e-sport, ponieważ celem jest włożenie we wszystkie podejmowane działania 100% siebie i uzyskanie najlepszych rezultatów. Nowe hasło: „Rockstar. Przejmij scenę” w sposób typowy dla charakteru marki komunikuje wszystkie te wartości.

– Wszyscy mamy scenę, na której występujemy – to może być rzeczywista scena, ale też gra online, profil na Instagramie, a nawet trasa dostawy jedzenia na zamówienie, którą kurier pokonuje na rowerze. Ważne, że podejmujemy wyzwanie i realizujemy postawione przed sobą cele – powiedziała Dorota Surmaczyńska, kierownik marki w PepsiCo. – Aby je zrealizować potrzebujemy ogromnego zaangażowania i skupienia na tym, co dla nas ważne. A do tego potrzeba nam też energii, i właśnie tu wkracza Rockstar Energy Drink – dodała Dorota Surmaczyńska.

Napoje energetyczne Rockstar zawierają witaminy z grupy B, wyciąg z żeńszenia, taurynę, a także kofeinę oraz guaranę. Rockstar, poza wariantem oryginalnym (dostępnym w pojemnościach 250 ml i 500 ml), to także wiele znakomitych wersji smakowych. Wśród nich znajdują się: Rockstar Xdurance (500 ml oraz 250 ml), Rockstar Juiced El Mango (500 ml), Rockstar Juiced Passionfrutas (500 ml), Rockstar Punched Cotton Candy (250 ml) oraz Rockstar Punched Raspberry (250 ml). Nowa odsłona napojów energetycznych Rockstar zaskakuje ponadto całkowicie odświeżonym designem opakowań, przez co produkty zyskują na atrakcyjności w oczach konsumentów, a jednocześnie na lepszej widoczności na sklepowych półkach.

Wsparciem dla nowej strategii marki jest szeroko zakrojona kampania, która obejmuje m.in. spoty, które ukazują codzienny trud bohaterów w drodze na sam szczyt, ale też mniejsze wygrane w drodze do realizacji własnych marzeń czy codziennych celów. Wśród bohaterów znajdują się pracownicy biurowi, domowi twórcy muzyki, a także zaangażowani gracze komputerowi. Kampania zakłada szerokie działania digitalowe, współpracę z influencerami, jak również działania promocyjne w sklepach. Marka prowadzić będzie ponadto samplingi konsumenckie w wybranych lokalizacjach.

– „Jeśli chcesz coś zrobić dobrze, musisz wziąć sprawy w swoje ręce i przejąć dowodzenie” – podpowiada konsumentom Rockstar. Nasza kampania odwołuje się do tego przekazu, pokazując w materiałach reklamowych trud codzienności, ale też zaangażowanie i pasję. Bez względu na to, czy spędzamy wiele czasu na pracy biurowej, grając w gry komputerowe, czy tworząc w domowym studio wyjątkową muzykę, wszyscy potrzebujemy dodatkowej energii, aby móc realizować nasze cele i pasje – powiedziała Agnieszka Żałopa, starszy kierownik marki.

Za lokalizację strategii i spotów reklamowych odpowiada agencja Przestrzeń, dodatkowo odpowiadając za przygotowanie dedykowanych formatów digitalowych. Za zakup mediów odpowiada OMD Media Direction. Obsługę PR zapewnia Questia Communications Management Consultants.

***
O firmie PepsiCo
Konsumenci w ponad 200 krajach i regionach na całym świecie sięgają po produkty firmy PepsiCo ponad miliard razy dziennie. Łączny przychód netto pochodzący ze sprzedaży uzupełniającej się oferty produktów żywnościowych i napojów oferowanych przez przedsiębiorstwa Frito-Lay, Gatorade, Pepsi-Cola, Quaker, Tropicana oraz SodaStream, wchodzące w skład koncernu PepsiCo, wyniósł w 2020 roku ponad 70 mld dolarów amerykańskich. W swoim globalnym portfolio PepsiCo posiada szeroką i różnorodną ofertę produktów żywnościowych i napojów oferowanych pod wieloma markami, a każda z 23 najlepiej sprzedających się marek generuje w ciągu roku przychody na poziomie ponad miliarda dolarów amerykańskich.
W swoich działaniach PepsiCo kieruje się wizją „Winning with Purpose”, która wskazuje drogę do uzyskania statusu światowego lidera w obszarze wygodnych, gotowych do spożycia produktów żywnościowych i napojów. „Winning with Purpose” stanowi odzwierciedlenie aspiracji firmy, polegających na zrównoważonym podejściu do realizacji zamierzeń rynkowych i uwzględnianiu świadomie realizowanych celów we wszystkich aspektach prowadzonej działalności.

Więcej informacji na temat PepsiCo jest dostępnych na globalnej witrynie pod adresem www.pepsico.com oraz na polskiej stronie firmy www.pepsicopoland.com.

Bezpośredni link:
Przejmij scenę razem z Rockstar https://www.telemorele.pl/de/przejmij-scene-razem-z-rockstar

#rockstar energy drink label #rockstar energy drink mayhem festival #rockstar energy drink limited edition #rockstar energy drink text message #rockstar energy drink organic #rockstar energy drink 300mg caffeine
  • ← Grupa CDRL podsumowuje 2020 rok
  • HEDD Audio HiFiPRO Studio Monitors MK2. Aktywne monitory z serii Type w gruntownie zmodernizowanej wersji Mk2. Bass 08 i Bass 10 →
Ciekawe artykuły

Pracownicy w centrum strategii cyberbezpieczeństwa

Pracownicy w centrum strategii cyberbezpieczeństwa
Niedobór wykwalifikowanej kadry, brak jednolitej strategii bezpieczeństwa, ograniczony czas i zasoby – to zagadnienia z jakimi zmierzyć muszą się dyrektorzy ds. bezpieczeństwa informacji (CISO). Co […]

Dokumenty kierowcy to podstawa

Dokumenty kierowcy to podstawa
Dokumenty kierowcy to podstawa O co kierowcy ciężarówek pytają najczęściej? Jednym z głównych powodów telefonowania na numer interwencyjny Ogólnopolskiego Centrum Rozliczania Kierowców (OCRK) jest brak […]

Pracownicy a ochrona danych osobowych

Pracownicy a ochrona danych osobowych
Warszawa, 20 listopada 2017 r. Za ochronę danych osobowych odpowiadają przede wszystkim administratorzy danych, czyli osoby zarządzające organizacjami. Warto jednak pamiętać, że do przestrzegania przepisów […]

Konsekwencje nieopłaconych faktur szczególnie dotykają sektor MŚP

Konsekwencje nieopłaconych faktur szczególnie dotykają sektor MŚP
Warszawa, 24.07.2018 r. W najbliższych miesiącach ponad 1/10 przedsiębiorców spodziewa się pogorszenia płynności finansowej. Ponadto odsetek firm liczących na poprawę sytuacji jest o 2,2 pkt. […]

Raportowanie do organu nadzorczego o własnych naruszeniach

Raportowanie do organu nadzorczego o własnych naruszeniach
Warszawa, 04 grudnia 2017 r. Informacja prasowa Raportowanie do Urzędu Ochrony Danych Osobowych (dalej UODO) o własnych naruszeniach to konstrukcja prawna wywodząca się z art. […]

Karty stałego klienta a bezpieczeństwo danych osobowych

Karty stałego klienta a bezpieczeństwo danych osobowych
Warszawa, 18.07.2018 r. Informacja prasowa Karty stałego klienta a bezpieczeństwo danych osobowych Czy zdajemy sobie sprawę z tego, jaki jest prawdziwy cel wydawanych w sklepach […]

AURALiC Sirius G2, Testosteron dla dźwięku

AURALiC Sirius G2, Testosteron dla dźwięku
Informacja prasowa 29 maja 2019 AURALiC Sirius G2 Testosteron dla dźwięku AURALiC zaprezentował na targach Hi-End 2019 nowy dodatek do wielokrotnie nagradzanej i hi-endowej serii […]

Cykl webinarów Walter Herz wywołał dyskusję o przyszłości rynku biurowego w Polsce

Cykl webinarów Walter Herz wywołał dyskusję o przyszłości rynku biurowego w Polsce
Zmiany w biurachW sprawie utrzymania biur wyraźnie widać zbliżone stanowisko. Firmy nie zamierzają z nich rezygnować, planują natomiast modyfikację aranżacji powierzchni. Decyzje dotyczące wprowadzenia konkretnych zmian zapa

Jedna z największych litewskich firm IT wchodzi na polski rynek. Na początek chce zatrudnić ok. 100 doświadczonych inżynierów w modelu stacjonarno-zdalnym

Jedna z największych litewskich firm IT wchodzi na polski rynek. Na początek chce zatrudnić ok. 100 doświadczonych inżynierów w modelu stacjonarno-zdalnym
Informacja prasowa 09/09/2021 Jedna z największych litewskich firm IT wchodzi na polski rynek. Na początek chce zatrudnić ok. 100 doświadczonych inżynierów w modelu stacjonarno-zdalnym NFQ, […]

Ile kosztowało polski transport wejście do UE?

Ile kosztowało polski transport wejście do UE?
Informacja prasowa Warszawa, 07.05.2018r. Ile kosztowało polski transport wejście do UE? Z początkiem maja, Polska obchodziła 14. rocznicę wejścia do Unii Europejskiej. W ciągu tego […]
Październik 2025
P W Ś C P S N
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  
« Paź    
Strony
  • Archiwum
  • Domena na sprzedaż, Kup domenę.
  • Nasze strony
  • Polityka praw autorskich
  • Tematy
  • Współpraca
https://www telemorele pl/de/biz/tiktokerki-ktore-sa-na-ph/
https://www telemorele pl/de/biz/tiktokerki-ktore-sa-na-ph/
Tagi
Dziennik InternautENERGAEricsson SpGrupa Allegro SpGSMIDGInternet StandardIPITKroll OntrackPRSMSukUMTSUSAUSDWCDMAWirtualna PolskaWPWWW
Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Pozostawiając w ustawieniach przeglądarki włączoną obsługę plików cookies wyrażasz zgodę na ich użycie.

Więcej informacji na ten temat można znaleźć w dziale polityka prywatności/prywatność i wykorzystywania plików cookies/polityka cookies | Copyright © 2005 - 2025 by EYC.