Wiadomości branżowe

Prawie 2,5 mln internautów w sieci witryn IDG.pl

Serwis IDG.pl zajął 18 pozycję w rankingu dwudziestu najpopularniejszych witryn w Polsce (według badania Megapanel PBI/Gemius marzec 2005). Liczba odsłon  w sieci wszystkich serwisów online wydawanych przez International Data Group Poland S.A.  przekroczyła w tym okresie 17 mln.2 438 998 - dokładnie tylu użytkowników odwiedziło w marcu br. serwisy internetowe wydawane przez International Data Group Poland S.A. Użytkownicy witryn należących do wydawnictwa stanowią już ponad 25% populacji wszystkich polskich internautów. Badanie Megapanel PBI/Gemius realizowane przez Polskie Badania Internetu Sp. z o.o. i Gemius SAOkres badania3/2005Grupy celowePopulacjaPopulacja17 776lp.serwisużytkownicy (real users)odsłonyzasięg1.IDG.pl1 509 4527 982 38615,81%2.pcworld.pl744 3104 338 298

Serwis IDG.pl zajął 18 pozycję w rankingu dwudziestu najpopularniejszych witryn w Polsce (według badania Megapanel PBI/Gemius marzec 2005). Liczba odsłon  w sieci wszystkich serwisów online wydawanych przez International Data Group Poland S.A.  przekroczyła w tym okresie 17 mln.

2 438 998 – dokładnie tylu użytkowników odwiedziło w marcu br. serwisy internetowe wydawane przez International Data Group Poland S.A. Użytkownicy witryn należących do wydawnictwa stanowią już ponad 25% populacji wszystkich polskich internautów.

<

p>

Badanie Megapanel PBI/Gemius realizowane przez Polskie Badania Internetu Sp. z o.o. i Gemius SA
Okres badania3/2005
Grupy celowe
PopulacjaPopulacja17 776
lp.serwisużytkownicy (real users)odsłonyzasięg
1.IDG.pl1 509 4527 982 38615,81%
2.pcworld.pl744 3104 338 2987,79%
3.internetstandard.pl379 9621 444 2623,98%
4.zoom.idg.pl293 778996 5843,08%
5.gamestar.pl243 5271 273 6852,55%
6.networld.pl166 908861 0041,75%
7.computerworld.pl141 285459 1801,48%
8.digit.pl112 079666 9501,17%
9.kinodomowe.idg.pl107 547343 1741,13%
10.cxo.pl91 859234 5940,96%
11.cyber.com.pl52 988128 6680,55%
12.jobuniverse.pl38 738122 2170,41%
13.itpartner.pl34 26083 8760,36%
14.cyberjoy.pl28 76695 5900,30%
razem2 438 998 *17 690 71025,54% *
Do badania wykorzystano dane o strukturze internautów pochodzące z badania Net Track SMG/KRC Poland Media S.A.

Tak znakomite wyniki internetowych mediów IDG na pewno ucieszą naszych Reklamodawców, którzy zyskają jeszcze większy zasięg na naszych witrynach” – uważa Dariusz Sokołowski, szef sprzedaży online w International Data Group Poland S.A. – „Możemy już zaoferować kampanie docierające do 25% internautów w Polsce! Zwiększenie zasięgu daje możliwość emitowania na witrynach IDG coraz bardziej kompleksowych kampanii opierających się na dotarciu do konkretnych grup demograficznych. W najbliższych planach mamy uruchomienie kilku nowych witryn i mamy nadzieje, że nasz zasięg jeszcze zdecydowanie wzrośnie” – dodaje Dariusz Sokołowski.

A to już wiesz?  Centra tematyczne IDG.pl

Wzrost liczby użytkowników naszych witryn jest odzwierciedleniem coraz szerszego zainteresowania Polaków technologiami cyfrowymi, teleinformatyką, internetem, czyli rozwiązaniami, które już wpływają na nasze codzienne życie” – twierdzi Michał Kreczmar wydawca serwisów online w International Data Group Poland S.A. – „Przyszłość naszego kraju wymaga powszechnej dostępności technologii teleinformatycznych, bez znajomości których część naszej populacji stanie na krawędzi cyfrowej przepaści, od której przecież nie ma odwrotu. Misją IDG jest właśnie niesienie pomocy naszym Czytelnikom w celu polepszenia warunków ich codziennego życia za pomocą nowoczesnych technologii.”

Portal IDG.pl umacnia swoją pozycję. W ciągu miesiąca jego zasięg wzrósł z 13,37% do 15,81%. Szczególnie interesujące są wyniki portalu IDG.pl, gdy wziąć pod uwagę męską i żeńska grupę użytkowników. W męskiej części populacji witryna jest aż na 14 miejscu najpopularniejszych witryn w Polsce, ale i kobiety nie stronią od serwisu, gdyż w rankingu popularności serwisów wśród kobiecej części internautów IDG.pl mieści się w pierwszej dwudziestce.

IDG.pl jest też na 14 miejscu najpopularniejszych witryn w grupie wiekowej 25-34-latków, na 15 wśród 36-44-latków, na 14 wśród 45-54-latków i aż na dwunastej pozycji wśród osób powyżej 55 roku życia. Wśród osób z wykształceniem co najmniej średnim IDG.pl nie schodzi  poniżej 16 miejsca najpopularniejszych witryn.

Sieci witryn należących do wydawnictwa International Data Group Poland S.A. gromadzi serwisy online dotyczące:

  • technologii teleinformatycznych przeznaczonych dla użytkowników indywidualnych oraz korporacyjnych: IDG.pl, PC World Komputer, Computerworld, NetWorld, Digit, IT Partner,
  • biznesu oraz zarządzania przedsiębiorstwami: CXO, CIO, CFO
  • nowej gospodarki: Internet Standard
  • elektroniki użytkowej: Kino Domowe, Zoom, Fotografia
  • rozrywki i kultury: Cyber, GameStar, CyberJoy,
  • rekrutacji dla branży IT: Jobuniverse

International Data Group Poland S.A., polski oddział największego na świecie, międzynarodowego koncernu wydawniczego w branży komputerowej – International Data Group – wydającego 300 czasopism oraz 400 serwisów online w 80 krajach świata. W Polsce IDG Poland wydaje witryny czasopism: Computerworld, PC World Komputer, NetWorld, CXO, CFO, CIO, Digit, Kino Domowe DVD, Zoom, GameStar serwisy online: Internet Standard, Cyber, CyberJoy, IT Partner, JobUniverse, Informator IT, Fotografia. International Data Group Poland S.A. jest również twórcą pierwszego polskiego portalu IT – IDG.pl. Sieć serwisów online wydawnictwa odwiedza miesięcznie już 2 mln 438 tysięcy użytkowników czyli ponad 25% wszystkich polskich internautów (według danych Megapanel PBI/Gemius z marca 2005).

A to już wiesz?  Solidny zysk dzięki wzrostowi dochodów z opłat i prowizji

Źródło IDG Poland. Dostarczył netPR.pl

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy