Wiadomości branżowe

mojeauto.pl nawiązuje współpracę z PAIiIZ

Polska Agencja Informacji i Inwestycji Zagranicznych S.A. (PAIiIZ), która odpowiada za promocję polskiej gospodarki oraz działa na rzecz zwiększania napływu bezpośrednich inwestycji zagranicznych do naszego kraju, objęła swoim patronatem projekt: Mapa Polskiej Motoryzacji, dostępny na stronach platformy internetowej mojeauto.plProjekt realizowany przez redakcję mojeauto.pl powstał w odpowiedzi na rosnące zainteresowanie Internautów i ma na celu dostarczanie szerokiego spektrum informacji związanych z realizowanymi w Polsce inwestycjami w przemyśle motoryzacyjnym i branży okołomotoryzacyjnej. - Nasza współpraca zrodziła się z potrzeby dotarcia do Internautów z informacją o aktualnej sytuacji i znaczeniu polskiej gospodarki, głównie w sektorze motoryzacyjnym – mówi Michał Kluba, prezes zarządu Internet Service S.A., operatora mojeauto.pl – Dużo bowiem słyszymy o „przegranych bataliach” o wielkie fabryki, jak chociażby Hyundai czy Hankook, ale już mniej o ciągłym napływie kolejnych, często niewiele mniejszych inwestycji. A to właśnie do branży motoryzacyjnej w 2004 r. napłynęło najwięcej kapitału powodując, że cała branża stała się liderem sektora produkcyjnego w

Polska Agencja Informacji i Inwestycji Zagranicznych S.A. (PAIiIZ), która odpowiada za promocję polskiej gospodarki oraz działa na rzecz zwiększania napływu bezpośrednich inwestycji zagranicznych do naszego kraju, objęła swoim patronatem projekt: Mapa Polskiej Motoryzacji, dostępny na stronach platformy internetowej mojeauto.pl

Projekt realizowany przez redakcję mojeauto.pl powstał w odpowiedzi na rosnące zainteresowanie Internautów i ma na celu dostarczanie szerokiego spektrum informacji związanych z realizowanymi w Polsce inwestycjami w przemyśle motoryzacyjnym i branży okołomotoryzacyjnej.

 – Nasza współpraca zrodziła się z potrzeby dotarcia do Internautów z informacją o aktualnej sytuacji i znaczeniu polskiej gospodarki, głównie w sektorze motoryzacyjnym ? mówi Michał Kluba, prezes zarządu Internet Service S.A., operatora mojeauto.pl ? Dużo bowiem słyszymy o ?przegranych bataliach? o wielkie fabryki, jak chociażby Hyundai czy Hankook, ale już mniej o ciągłym napływie kolejnych, często niewiele mniejszych inwestycji. A to właśnie do branży motoryzacyjnej w 2004 r. napłynęło najwięcej kapitału powodując, że cała branża stała się liderem sektora produkcyjnego w Polsce.

– Firmy motoryzacyjne, wybierając Polskę jako lokalizację dla swych inwestycji, kierują się wysoką jakością i wydajnością pracy oraz relatywnie niskimi kosztami pracy. Giganci motoryzacyjni m.in.: Toyota, Isuzu, Volkswagen, MAN, Volvo, General Motors (Opel), Fiat inspirują współpracujące firmy do przenoszenia produkcji do Polski. Naszą specjalnością staje się produkcja części i podzespołów. Obecnie działa przeszło czterysta firm – poddostawców dla sektora motoryzacyjnego, zarówno z kapitałem polskim, jak i zagranicznym, w tym np. 7 fabryk silników samochodowych. Części produkowane w Polsce montowane są w samochodach znanych marek: Mercedes, Porsche, Toyota, Volkswagen, FIAT, Honda, Volvo, BMW, Rolls-Royce, Lamborghini, Ferrari -powiedział Andrzej Zdebski, prezes PAIiIZ.

Projekt Mapa Polskiej Motoryzacji jest dostępny pod adresem www.motogazeta.mojeauto.pl/mapa

Źródło InterNet Service S.A.. Dostarczył netPR.pl
A to już wiesz?  mBank w 2004

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy