Tematyka konferencji obejmuje takie zagadnienia jak strategia i komunikacja marki, biznesowe działania w mediach społecznościowych, prawne uwarunkowania działań online, filary budowania reputacji marki.
Bez szybkiego Internetu polski przedsiębiorca nie wyobraża sobie sukcesu w biznesie Polskie firmy stawiają na wykorzystanie technologii informacyjno-komunikacyjnych (ICT). Coraz więcej pracowników wyposażanych jest w […]
Informacja prasowa, Warszawa 27.10.2017r. W poniedziałek, 23 października w Luksemburgu odbyło się spotkanie Rady Unii Europejskiej w sprawie zmian w Dyrektywie o pracownikach delegowanych. Zgodnie […]
Vertiv rozpoczyna współpracę dystrybucyjną z Ingram Micro w Polsce Producent kontynuuje rozwój sieci dystrybutorów z wartością dodaną, zapewniając rozbudowaną infrastrukturę i silny program wsparcia dla […]
W 2019 r. ponad 85% osób mieszkających w krajach rozwiniętych korzystało z internetu . Czyni ich to potencjalnymi ofiarami takich cyberprzestępstw jak kradzież tożsamości lub pieniędzy, czy naruszenie własności intelektualne
Badanie AVM To już świąteczna tradycja: W czasie Bożego Narodzenia osoby poniżej 25 roku życia pomagają rozwiązywać problemy techniczne Berlin | 81 procent młodych Europejczyków […]
informacja prasowa, 22.01.2020 r. Warszawa InnoEnergy startuje z 6. edycją PowerUp! Challenge. Co mogą zyskać autorzy innowacyjnych pomysłów? Firma poszukuje najlepszych startupów, scaleupów oraz małych […]
Informacja prasowa 28/10/2019 Badanie na temat najczęstszych sposobów i źródeł ataków na polskie strony internetowe Co nas atakuje w sieci? Ataki na WordPress’a, SQL Injection, […]
RODO szansą na rozwój biznesu – raport Konica Minolta Warszawa, 23 maja 2018 – Według badania opublikowanego przez Konica Minolta w pierwszym kwartale 2018 roku, […]
Fortinet przedstawia prognozy cyberzagrożeń na 2020 rok Warszawa, 10.01.2020. Fortinet, światowy lider w dziedzinie szerokich, zintegrowanych i zautomatyzowanych rozwiązań cyberochronnych, przedstawił prognozy zespołu FortiGuard