Wiadomości branżowe

Ericsson prezentuje rynek multimediów

Lars Tofft, szef działu sprzedaży i marketingu rozwiązań multimedialnych w firmie Ericsson zaprezentował strategię rozwoju rynku multimediów. Konferencja prasowa „Świat Multimediów” odbyła się 8 czerwca 2006 roku w siedzibie Ericsson sp. z o.o.  Dynamicznie zmianiają się trendy i przyzwyczajenia użytkowników usług multimedialnych. Według badań firmy Ericsson już dziś 85% ludzi w wieku 15-24 lata nie opuszcza domu bez telefonu komórkowego. Rośnie także odsetek użytkowników aplikacji multimedialnych. Multimedia wzbogacają komunikację i stanowią jeden ze strategicznych kierunków rozwoju usług firmy Ericsson. Nowe rozwiązania charakteryzować będzie dostępność przez dowolne urządzenie bez względu na miejsce i czas.  Aż 33% młodzieży i dorosłych jest zainteresowanych nowymi usługami. Ponad to akceptują oni związane z tym wydatki. Mieszkańcy rozwiniętych rynków są gotowi płacić 5-15 Euro miesięcznie za usługi muzyczne i telewizyjne na komórkę. Nowe trendy stanowią wyzwanie, ale także i szansę dla operatorów. Lars Tofft podkreślił znaczenie usługi

Lars Tofft, szef działu sprzedaży i marketingu rozwiązań multimedialnych w firmie Ericsson zaprezentował strategię rozwoju rynku multimediów. Konferencja prasowa ?Świat Multimediów? odbyła się 8 czerwca 2006 roku w siedzibie Ericsson sp. z o.o.

 

Dynamicznie zmianiają się trendy i przyzwyczajenia użytkowników usług multimedialnych. Według badań firmy Ericsson już dziś 85% ludzi w wieku 15-24 lata nie opuszcza domu bez telefonu komórkowego. Rośnie także odsetek użytkowników aplikacji multimedialnych.

 

Multimedia wzbogacają komunikację i stanowią jeden ze strategicznych kierunków rozwoju usług firmy Ericsson. Nowe rozwiązania charakteryzować będzie dostępność przez dowolne urządzenie bez względu na miejsce i czas.

 

Aż 33% młodzieży i dorosłych jest zainteresowanych nowymi usługami. Ponad to akceptują oni związane z tym wydatki. Mieszkańcy rozwiniętych rynków są gotowi płacić 5-15 Euro miesięcznie za usługi muzyczne i telewizyjne na komórkę.

 

Nowe trendy stanowią wyzwanie, ale także i szansę dla operatorów. Lars Tofft podkreślił znaczenie usługi Fast Service Launch firmy Ericsson. Ma ona na celu jak najszybszą identyfikację nowych trendów i wprowadzenie adekwatnych aplikacji u operatora. Wsparciem jest tu rozwiązanie IMS (IP Multimedis Subsystem) firmy Ericsson, które wdraże nowe usługi poprzez protokół IP.

 

Nowe usługi multimedialne stanowią dla operatorów źródło zmaksymalizowania przychodów i zdobycia nowych przyczółków na rynku. Takie usługi jak Muzyka i TV przez telefon komórkowy stanowią naturalny kierunek rozwoju rynku. Potwierdza to coraz większa popularność usług multimedialnych wśród użytkowników.

 

Ericsson jest liderem we wprowadzaniu nowych aplikacji. Podpisywane są kolejne strategiczne umowy partnerskie (Napster, wytwórnie fonograficzne), które mają zapewnić wyczerpujący kontent nowych usług. Ericsson przewiduje kierunki rozwoju rynku ? corocznie przeprowadza 30.000 wywiadów konsumenckich, które są reprezentatyne dla grupy ponad miliarda ludzi. Posiada konieczne doświadczenie, rozumie potencjał usług nowej generacji oraz posiadł umiejętność ich integracji dla operatorów. Potwierdza to liczba ponad 50 kontraktów hostowania usług multimedialnych. 16,5 miliona aparatów telefonicznych WCDMA działa w oparciu o platfotmę firmy Ericsson.

A to już wiesz?  Ericsson Sp. z o.o. podpisał z firmą Netia S.A. umowę na rozbudowę sieci IP.

 

 

 

Prezentacja dostępna jest na stronie:  http://media.ericsson.pl/PressOffice/PressKit.468.po?category_id=154

Źródło Ericsson Sp. z o.o.. Dostarczył netPR.pl

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy