Wiadomości branżowe

Ericsson Głównym Partnerem VI Kongresu Technologicznego firmy Polkomtel

Ericsson Głównym Partnerem VI Kongresu Technologicznego firmy Polkomtel
Ericsson jest Głównym Partnerem VI Kongresu Technologicznego zorganizowanego przez firmę Polkomtel w Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie, 26-27 października br. Gościem specjalnym Kongresu jest Bert Nordberg, Executive Vicepresident firmy Ericsson.Ericsson będzie widoczny na różnych płaszczyznach. Bert Nordberg wystąpi z główną prezentacją podczas Kongresu. Będzie ona dotyczyć strategii firmy i przewidywaniom dotyczącym rozwoju rynku telekomunikacyjnego.Udział firmy Ericsson jako Partnera Kongresu ma również wymiar merytoryczny. Firma będzie widoczna podczas prezentacji i paneli. Odbędzie się prezentacja koncepcji telewizji mobilnej. Przedstawiciel firmy wystąpi na panelu poświęconym Bezpieczeństwu Publicznemu.Partnerem firmy Ericsson na stosiku będzie firma Damovo prezentująca rozwiązania Ericsson dla przedsiębiorstw: MX-ONE, Netwise i Mobile Extension.Ericsson stawia na rozwój aplikacji multimedialnych, będąc niekwestionowanym liderem w ich wdrażaniu. Stąd Ericsson pokaże na Kongresie najnowocześniejsze usługi multimedialne:Mobile TVMobile TV to jeden z nowych produktów firmy Ericsson na rynku polskim. Jest to interaktywna aplikacja, którą jest przystosowana do

Ericsson jest Głównym Partnerem VI Kongresu Technologicznego zorganizowanego przez firmę Polkomtel w Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie, 26-27 października br. Gościem specjalnym Kongresu jest Bert Nordberg, Executive Vicepresident firmy Ericsson.

Ericsson będzie widoczny na różnych płaszczyznach. Bert Nordberg wystąpi z główną prezentacją podczas Kongresu. Będzie ona dotyczyć strategii firmy i przewidywaniom dotyczącym rozwoju rynku telekomunikacyjnego.

Udział firmy Ericsson jako Partnera Kongresu ma również wymiar merytoryczny. Firma będzie widoczna podczas prezentacji i paneli. Odbędzie się prezentacja koncepcji telewizji mobilnej. Przedstawiciel firmy wystąpi na panelu poświęconym Bezpieczeństwu Publicznemu.

Partnerem firmy Ericsson na stosiku będzie firma Damovo prezentująca rozwiązania Ericsson dla przedsiębiorstw: MX-ONE, Netwise i Mobile Extension.

Ericsson stawia na rozwój aplikacji multimedialnych, będąc niekwestionowanym liderem w ich wdrażaniu. Stąd Ericsson pokaże na Kongresie najnowocześniejsze usługi multimedialne:

Mobile TV
Mobile TV to jeden z nowych produktów firmy Ericsson na rynku polskim. Jest to interaktywna aplikacja, którą jest przystosowana do indywidualnych potrzeb użytkowników. Usługa daje dostęp do tradycyjnej telewizji, której nośnikiem jest telefon komórkowy. Ponadto umożliwia oglądanie telewizji na żądanie oraz Podcast TV. Ostatnia z aplikacji pozwala na ściąganie filmów i oglądanie ich w trybie offline. Mobile TV to także oferta dla reklamodawców, którzy znajdą w tej aplikacji nowe medium reklamowe. Ericsson jest liderem Mobile TV. Na 150 kontraktów na świecie, ponad 50 zostało zawartych przez firmę Ericsson.

Me-On-TV
Me-On-TV to usługa dostarczana we współpracy z holenderskim Endemolem oraz firmą Triple IT. Umożliwia ona użytkownikom interaktywny udział w programie telewizyjnym lub w Internecie wykorzystujące do tego aparaty komórkowe. Obrazy i filmy wideo – uprzednio nagrane – mogą być przesłane na platformę Me-On-TV i transmitowane na żywo lub dostępne na żądanie. Me-On TV umożliwia nie tylko udostępnianie kontentu stworzonego przez użytkownika, ale i transmitowanie programów typu reality show.

A to już wiesz?  Serwis Music Only On Demand (MOOD) w Netia Playerze

On Device Portal
On Device Portal jest aplikacją, która daje dostęp do rozmaitych usług multimedialnych dostępnych w telefonii komórkowej, takich jak Me-on-TV, Videodating itp. On Device Portal jest wspólną platformą skupiającą całość kontentu, czy aplikacji operatora oraz jego partnerów. Ułatwia to użytkownikowi obsługę wszystkich usług dostępnych przez telefon, sprawiając, że dostęp do aplikacji jest spójny i jednorodny. On Device Portal daje jednocześnie duże możliwości indywidualizacji. Ta aplikacja jest także dogodnym nośnikiem reklamowym.

Mobile advertisement
Mobile advertisement to nowatorskie wykorzystanie możliwości jakie oferuje współczesna telefonia komórkowa. Reklama poprzez telefon komórkowy umożliwia indywidualizację przekazu pod konkretnego użytkownika, tak aby zaspokoić jednocześnie jego potrzeby i wymagania. Abonenci otrzymują pakiet reklamowy na swoich warunkach, mogą tez interaktywnie reagować na reklamy a także kupować reklamowane produkty poprzez telefon. Reklamy poprzez telefon komórkowy mogą pojawiać się w aplikacjach w rozmaitych formatach – np. jako okna tekstowe lub banery. Dostosowana do użytkownika reklama trafia do precyzyjnie określonego odbiorcy.

MeetMe – poznaj sympatię lub przyjaciela przez wideotelefon.
MeetMe jest wideoportalem oferowanym w kooperacji między firmami Ericsson i IronRoad ze Szwecji. Użytkownik wideotelefonu komórkowego (3G) wykonuje wideoopołączenie z portalem. Po prostej rejestracji nagrywa on swoim telefonem i umieszcza na wideoportalu kilkudziesięciosekundowy film, w którym może opowiedzieć kilka zdań o sobie. W kolejnej fazie użytkownik wyszukuje inne osoby, odpowiadające jego kryteriom, ocenia ich nagrania, a także wysyła im ze swego telefonu prywatne wideowiadomości. Nagranie każdego z użytkowników może być wyszukiwane przez innych zarejestrowanych użytkowników zgodnie z ich kryteriami.

Osoba korzystająca z wideoportalu MeetMe może na żywo brać udział w wideorandkach i wideoczatach z kilkoma osobami naraz. Są one wcześniej umawiane. Inne funkcje MeetMe to wideoblogi oraz wideokaraoke..  

Źródło Ericsson Sp. z o.o.. Dostarczył netPR.pl

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy