SMSL M200 i M400.Premierowe DAC od S.M.S.L oparte o flagowe układy AKMSMSL bardzo dynamicznie rozwija swoje portfolio elektroniki. Jeszcze w okresie letnim zaprezentował dwa nowe, mocno dopracowane urządzenia typu DAC, oparte na s
15-11-2017 | 11:25 | WarszawaW pojęciach smart data, data mining, Business Intelligence zawierają się przyzwyczajenia, upodobania i potrzeby konsumenckie – dane nas wszystkich. Od ich umiejętnego wykorzystania zależy, czy stani
informacja prasowa, 22.01.2020 r. WarszawaInnoEnergy startuje z 6. edycją PowerUp! Challenge.Co mogą zyskać autorzy innowacyjnych pomysłów? Firma poszukuje najlepszych startupów, scaleupów oraz małych i średnich przedsiębi
Chmura publiczna na fali wznoszącej. Przychody w 2020 r. osiągną wartość ponad 266 mld dolarówWartość usług chmurowych cały czas rośnie, stanowiąc jeden z najszybciej rozwijających się dziś obszarów gospodarki. Świato
Warszawa 23.11.2017Z tysięcy osób na castingach, dziś w grze o wielką wygraną została czwórka największych muzycznych wojowników: Maja Kapłon, Marta Gałuszewska, Michał Szczygieł i Łukasz Łyczkowski. Finał coraz bliże
Zgodnie z raportem firmy Forrester „How To Build A Healthcare IoT Platform”, dyrektorzy ds. informatyki w placówkach medycznych powinni stworzyć strategie wdrażania IoT lub ryzykować utratę rynku na rzecz bardziej zaan
Tajemnica faktury za energię: gdzie ukryta jest nasza podwyżka?Nierzadko denerwujemy się na wysokie rachunki za prąd jednak właściwie nie wiemy, za co płacimy. Tymczasem na fakturę składa się mnóstwo czynników. Jak ją cz
Polska mniej przyjazna kierowcom ze Wschodu?Od kilku lat lawinowo rośnie liczba cudzoziemców, głównie zza wschodniej granicy, którzy rozpoczynają pracę w Polsce. Dla branży TSL zmagającej się z poważnym deficytem kadrowym t
Informacja prasowa – 7 października 2021Najnowszy odtwarzacz przenośnyA&ultima SP2000T z hybrydowym wzmacniaczemoraz unikalną lampową technologiąFirma Astell&Kern będąca światowym liderem w zakresie najwyższej
Klient 4.0 – doświadczenia i emocje przyciągajądo e-sklepówKraków, 30 września 2020 – Pozytywne doświadczenie zakupowe skłania co trzeciego polskiego internautę do ponownego skorzystania z usług e-sklepu. Obsługa klie