DTP – forma promocji zawsze na czasiePogÅ‚oski o Å›mierci papieru w dobie komunikacji cyfrowej sÄ… mocno przesadzone. Tradycyjna poligrafia oferuje dziÅ› firmom mnóstwo atrakcyjnych form promocji. Czy warto z nich korzystać? A
Warszawa, 20 listopada 2017 r.Za ochronę danych osobowych odpowiadają przede wszystkim administratorzy danych, czyli osoby zarządzające organizacjami. Warto jednak pamiętać, że do przestrzegania przepisów zobowiązane są tak�
Warszawa, 7 listopada 2017 r.7 na 10 polskich przedsiębiorców z sektora MŚP odnotowało w swoim otoczeniu biznesowym pogorszenie relacji biznesowych i trudności w pozyskaniu nowych kontrahentów spowodowane opóźnieniami w płatn
Warszawa, 26 października 2017 r.Informacja prasowa Ministerstwo Cyfryzacji opublikowało we wrześniu br. projekt nowej ustawy o ochronie danych. Liczy on ponad 170 stron, na których wskazane zostały zmiany, jakie powinny zosta�
Komunikat prasowy Kraków, 17 maja 2021 r.MedApp, notowana na NewConnect spółka działająca w segmencie medtech, oferująca rozwi�
Astell&Kern – Apple Music + YoutubeLider w branży przenośnego sprzętu nie próżnuje. Dynamicznie rozwija swoją linię odtwarzaczy, przez co chętnych do współpracy nie brakuje.AstellKern to już nie tylko odtwarzacze, t
15-11-2017 | 11:25 | WarszawaW pojęciach smart data, data mining, Business Intelligence zawierają się przyzwyczajenia, upodobania i potrzeby konsumenckie – dane nas wszystkich. Od ich umiejętnego wykorzystania zależy, czy stani
Campfire Audio Odświeża OfertęCampfire Audio to amerykańska marka założona w 2015 roku w Portland w stanie Oregon. Należąca do firmy ALO Audio, producenta znanego z ręcznego wytwarzania jednych z najlepszych kabli audio na �
Cyberwojna już trwa, kogo ona dotyczy?Tradycyjne działania wojenne oraz te prowadzone w ostatnim czasie w cyberprzestrzeni często się ze sobą łączą. Po ostatnich napięciach na Bliskim Wschodzie eksperci spodziewają się kole
Informacja prasowa, Warszawa, luty 2021Rusza oferta akcji producenta medycznej marihuany Crowdfundingowa emisja CanPoland SA wystartuje już 9 lutegoKwotę 4,4 mln zł chce pozyskać od inwestorów społecznościowych łódzka firma