Informacja prasowa, Warszawa 27.10.2017r.W poniedziałek, 23 października w Luksemburgu odbyło się spotkanie Rady Unii Europejskiej w sprawie zmian w Dyrektywie o pracownikach delegowanych. Zgodnie z przyjętym przez organ stanowis
Dlaczego firmy produkcyjne wchodzą do Polski mimo COVID-19 i wojny w Ukrainie? Komentarz Jana Kamoji-Czapińskiego, Dyrektora w dziale Business Consulting, Strategic Advisory CEE, ColliersWARSZAWA, 31 sierpnia 2022 r. – Relatywnie
Informacja prasowa25/02/2020Domeny.pl: cena za utrzymanie domeny .com została uwolniona, będzie rosła o 7 proc. na rok Nadchodzą podwyżki cen adresów w domenie .com Najpopularniejsza na świecie domena .c
Informacja prasowa Warszawa, 11 lutego 2021 r.2,7 mln zł przychodów Miraculum w styczniu Notowana na rynku głównym GPW firma kosmetyczna Miraculum w styczniu 2021 roku osiągnęła 2,7 mln zł prz
Najwyżej oprocentowany kredyt w historii. Schneider Electric wzywa do refleksji nad naszym długiem wobec Ziemi• Na każdy rok życia ludzkości na Ziemi przypada określona ilość odnawialnych zasobów naturalnych. Dzień Długu
Rynek transportowy w Polsce. Największe zainteresowanie lekkimi ładunkami, eksport do Niemiec i Wielkiej BrytaniiW 2018 roku Polacy w transporcie krajowym przewozili najczęściej lekkie ładunki o wadze do 2 ton. Głównymi kierunk
AVM na targach Mobile World Congress 2018Nowe modele FRITZ!Box do połączeń gigabitowych: WiFi w topologii mesh by uzyskać lepszą wydajność sieci domowej W czasie Mobile World Congress w Barcelonie (26.02-1.03.2018) firma AVM z
11 czerwca 2019materiał prasowyUwaga, brak inteligentnego tachografu w fabrycznie nowych pojazdach ciężarowych to najpoważniejsze z naruszeń i wiąże się ze wszczęciem postępowania przeciw dobrej reputacji przewoźnika drogo
INFORMACJA PRASOWA25 kwietnia 2018COWON PLENUE J oraz COWON PLENUE VTen koreański producent przenośnego audio wie, jak wydobyć powalający dźwięk z niewielkiego urządzenia. Pomimo iż marka nie należy do najtańszych to od pe
15-11-2017 | 11:25 | WarszawaW pojęciach smart data, data mining, Business Intelligence zawierają się przyzwyczajenia, upodobania i potrzeby konsumenckie – dane nas wszystkich. Od ich umiejętnego wykorzystania zależy, czy stani