Gliwice, 20.02.2018 r.Informacja prasowaBateria: towarzyszy nam codziennie, czasami ratuje też życieUrządzenia do magazynowania energii elektrycznej pokonały w swym rozwoju długą drogę. Począwszy od starożytnych narzędzi d
Warszawa, 18.07.2018 r.Informacja prasowa Karty stałego klienta a bezpieczeństwo danych osobowychCzy zdajemy sobie sprawę z tego, jaki jest prawdziwy cel wydawanych w sklepach „kart stałego klienta”? Oczywiście jednym z gł
Limoges, Francja, 15 listopada 2018 r.Legrand przejmuje firmę Netatmo – największego francuskiego producenta rozwiązań smart home Umowa przejęcia Netatmo umacnia pozycję Legrand w segmencie internetu rzeczy (IoT) i jest isto
Kolejny obiekt pod marką B&B HotelsSieć wygodnych hoteli ekonomicznych B&B Hotels, posiadająca swoje obiekty w Warszawie, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach, Łodzi i Toruniu, zawitała właśnie na Podhale.1 października
Konica Minolta wprowadzanowoczesne usługi w chmurze Warszawa, 4 lipca 2018 – Sposób myślenia o pracy i jej charakter dynamicznie się zmieniają: między 1995 a 2015 rokiem liczba osób pracujących zdalnie zwiększyła się aż
Czy można w ciągu kilku godzin odpowiedzieć na pytanie, ile jest inwestycji budowlanych na terenie całego miasta, kraju, kontynentu, a nawet całej kuli ziemskiej? W jaki sposób najszybciej policzyć wszystkie wieżowce, farmy wia
INFORMACJA PRASOWAWarszawa, 20.02.2020ZMIANY W ZASTOSOWANIU STAWKI 0% DLAWEWNĄTRZWSPÓLNOTOWEJ DOSTAWY TOWARÓWOd stycznia 2020 zaczęły obowiązywać nowe regulacje prawne dotyczące wewnątrzwspólnotowej dostawy towarów. Gł�
Warszawa, 28 sierpnia 2017INFORMACJA PRASOWAZły stan techniczny najczęstszą przyczyną wymiany samochodów firmowych w sektorze MŚP. W ponad połowie z niemal 2 milionów polskich przedsiębiorstw z sektora MŚP samochody służ
Social commerce – nowe pole rywalizacji e-sklepów Warszawa, 23 lutego 2021 – Dwie godzinny dziennie – tyle w mediach społecznościowych spędza średnio polski internauta. Firmy mają więc sporo czasu na przekonanie go do zak
Obsługa klienta w instytucjach: skarbówka wygrywa z ZUSBlisko połowa mikroprzedsiębiorców dobrze ocenia standardy obsługi urzędników skarbówki. Słabiej pod tym względem wypada ZUS, w przypadku którego dobre zdanie ma 38% �