Wiadomości branżowe

BREinfo ? BRE Bank tworzy nowe standardy komunikacji

BRE Bank udostępnił korporacyjny czytnik kanałów informacyjnych RSS - narzędzie umożliwiające łatwy i bezpośredni dostęp do najnowszych informacji z wielu źródeł w Internecie. Program BREinfo jest elementem działań informacyjnych, których celem jest integrowanie komunikacji spółek Grupy BRE Banku oraz promowanie nowoczesnego i innowacyjnego wizerunku marki BRE, a także promocja i edukacja w zakresie najnowszych narzędzi komunikacji, wykorzystujących sieć www. BREinfo jest dostępny na stronach centrum prasowego Grupy BRE Banku pod adresem http://media.grupabrebanku.pl od 25 kwietnia br.BREinfo to pierwszy polski, korporacyjny czytnik RSS-ów, który umożliwia szybki dostęp do informacji i treści w postaci kanałów informacyjnych RSS, udostępnianych przez media, agencje informacyjne, a coraz częściej również przez firmy. Jest łatwym w obsłudze narzędziem, które przekazuje czystą informację - nie zmusza do oglądania niechcianych treści, czy reklam i pozwala w dowolny sposób kształtować

BRE Bank udostępnił korporacyjny czytnik kanałów informacyjnych RSSnarzędzie umożliwiające łatwy i bezpośredni dostęp do najnowszych informacji z wielu źródeł w Internecie. Program BREinfo jest elementem działań informacyjnych, których celem jest integrowanie komunikacji spółek Grupy BRE Banku oraz promowanie nowoczesnego i innowacyjnego wizerunku marki BRE, a także promocja i edukacja w zakresie najnowszych narzędzi komunikacji, wykorzystujących sieć www. BREinfo jest dostępny na stronach centrum prasowego Grupy BRE Banku pod adresem http://media.grupabrebanku.pl od 25 kwietnia br.

BREinfo to pierwszy polski, korporacyjny czytnik RSS-ów, który umożliwia szybki dostęp do informacji i treści w postaci kanałów informacyjnych RSS, udostępnianych przez media, agencje informacyjne, a coraz częściej również przez firmy. Jest łatwym w obsłudze narzędziem, które przekazuje czystą informację – nie zmusza do oglądania niechcianych treści, czy reklam i pozwala w dowolny sposób kształtować listę subskrybowanych kanałów.

?Już na początku ubiegłego roku, jako jedni z pierwszych w Polsce umożliwiliśmy dostęp do informacji o Grupie BRE Banku w postaci kanałów RSS. Obserwujemy obecnie szybko rosnącą popularność takiej formy dostępu do zasobów informacji na świecie. Chcielibyśmy aby BREinfo był naszym wkładem w rozwój Internetu na polskim rynku?, mówi Szymon Midera, wicedyrektor departamentu marketingu BRE Banku.

BREinfo to duże ułatwienie i usprawnienie pracy dziennikarza. W praktyce sprawia, że wybrane informacje same, w nieinwazyjny sposób docierają na pulpit jego komputera w kilka chwil po opublikowaniu w zdefiniowanym przez użytkownika kanale informacyjnym, w tym np. w systemie prasowym Grupy BRE Banku, czy serwisach gospodarczych udostępnianych przez wybrane agencie światowe i media. Klika takich źródeł informacji znalazło się w wersji instalacyjnej programu. 

?Jesteśmy nastawieni na bliską współpracę z mediami. Poszukujemy rozwiązań komunikacyjnych opartych na nowoczesnych technologiach, które pozwalają na szybkie dotarcie z informacją do szerokiego grona odbiorców, a jednocześnie zapewnią komfort dostępu do wiadomości i jakość komunikacji?, komentuje Paweł Wróbel, rzecznik prasowy BRE Banku.

A to już wiesz?  Bulimia chorobą umysłu

Program BREinfo to kolejny krok w realizacji strategii komunikacyjnej Grupy BRE Banku, która w najbliższym okresie zakłada wzrost integracji i rozpoznawalności marki BRE Banku oraz zapewnienie pozycji najlepiej rozpoznawanego banku korporacyjnego w Polsce. Marka BRE Banku rozciągnęła swoje kompetencje zdobyte w bankowości korporacyjnej i inwestycyjnej na bankowość detaliczną (mBank i MultiBank) oraz szereg spółek zależnych, wyspecjalizowanych w usługach finansowych dla przedsiębiorstw i klientów indywidualnych (np.: Dom Inwestycyjny BRE Banku, BRE Leasing, BRE.locum, BRE Corporate Finance, BRE Bank Hipoteczny, Polfactor, Skarbiec Asset Management Holding). 

?Dążymy do wykorzystania i integracji potencjału marki BRE Banku – jako marki macierzystej dla kilku spółek i podmiotów działających w ramach Grupy BRE. W ubiegłym roku sukcesem zakończyło się uruchomienie zintegrowanego, internetowego biura prasowego Grupy BRE Banku. Jego celem jest ułatwienie dziennikarzom dostępu do informacji, zintegrowanie kilku systemów komunikacji, jej standaryzacja w ramach Grupy BRE Banku oraz wykorzystanie efektów synergii. Dziś udostępniamy nowe narzędzie, które z jednej strony jest odpowiedzią na współczesne światowe tendencje w mediach, a z drugiej wprowadza nowe standardy w komunikacji z mediami w Polsce?, dodaje Szymon Midera.

Czytnik kanałów informacyjnych BREinfo jest programem bezpłatnym. Można go pobrać ze stron centrum prasowego Grupy BRE Banku pod adresem http://media.grupabrebanku.pl oraz poszczególnych spółek.

Program BREinfo powstał na licencji i przy współpracy z firmą netPR.pl.

Pobierz BREinfo: http://media.grupabrebanku.pl/RSS/breinfo.htm

 

Źródło Grupa mBank. Dostarczył netPR.pl

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy