Warszawa, 5 czerwca 2017 r.Brexit a kondycja sektora MŚPPrawie co czwarty przedsiębiorca z sektora MŚP obawia się następstw wyjścia Wielkiej Brytanii z Unii Europejskiej i ich wpływu na prowadzoną działalność, a 26% respon
Informacja prasowaWarszawa, 07.05.2018 r. Transition Technologies na korzystnym i stabilnym kursie po Q1 2018Grupa Transition Technologies – lider IT w obszarze energii, gazu i przemysłu podsumowuje wstępne wyniki pierwszego kwa
Co trzeci polski produkt eksportowy jedzie do NiemiecPonad 530 mld euro rocznie przeznacza się w krajach Unii Europejskiej na zlecanie przewozu towarów do firm logistycznych.[1] Nie dziwi więc fakt, że branża TSL w wielu krajach,
System ArtBrick:Święty Graal inwestoraLista jego zalet wygląda jak lista życzeń statystycznego inwestora: szybkość realizacji, trwałość i bezpieczeństwo materiału, a dodatkowo podniesienie prestiżu inwestycji przez nada
Wartość polskiego rynku e-commerce w 2019 roku wyniosła 50 mld złotych. Ubiegłoroczne prognozy mówiły również, że na koniec 2020 roku będzie to nawet o 20 mld złotych więcej . Pandemia koronawirusa i spowodowane przez nią
Czy Tarcza 7.0 osłoni przed falą bankructw?Przedsiębiorcy z kolejnych branży mogą od 1 lutego składać wnioski o pomoc w ramach Tarczy 7.0 i uzyskać od państwa m.in. świadczenie postojowe, mikropożyczkę czy zwolnienie z ZUS
Podczas świątecznych przygotowań większość czasu spędzamy w kuchni. To prawdziwy warsztat twórczy, w którym powstają różnorodne przysmaki. Zanim jednak rozpoczniemy intensywne kuchenne szaleństwa, wyczyśćmy dokładnie sp
Warszawa, 26 października 2020Otwarta współpraca, czyli usługi delivery zaangażowane społeczniePierwsza fala pandemii na całym świecie podkreśliła znaczenie usług delivery dla zachowania bezpiecznego dystansu, jak i codzie
Data 25 stycznia 2021Epidemia przyspieszyła cyfryzację, a z nią rozwój OZEGDAŃSK – Aż trzy na cztery firmy z branży technologicznej, medialnej, finansowej i telekomunikacyjnej przyspieszyło cyfryzację wskutek epidem
INFORMACJA PRASOWAWarszawa, 22 października 2019 r. Czy rosnąca popularność samochodów elektrycznych wpływa na proces nabywania pojazdów przez klientów?Innowacje zmieniają zachowania konsumentów – to prawda znana już od