Kraków, 26 listopada 2019 r.Informacja prasowaHistoria kołem się toczy – Maciej Naziębłło dyrektorem hotelu Novotel Kraków City West oraz ibis Budget Kraków Bronowice.Swoją przygodę z Grupą Accor rozpoczął 15 lat temu
INFORMACJA PRASOWAWarszawa, 20.02.2020ZMIANY W ZASTOSOWANIU STAWKI 0% DLAWEWNĄTRZWSPÓLNOTOWEJ DOSTAWY TOWARÓWOd stycznia 2020 zaczęły obowiązywać nowe regulacje prawne dotyczące wewnątrzwspólnotowej dostawy towarów. Gł�
Łódź, 21 września 2020 r.Informacja prasowaAtlas konsekwentnie działa na rzecz zrównoważonego rozwojuAtlas, wiodący producent materiałów budowlanych, konsekwentnie działa na rzecz zrównoważonego rozwoju. Oznacza to, że
Warszawa, 15 stycznia 2018 r.Informacja prasowa Zmiany w prawie – sprawdź, co zmieni się w tym roku– ustawy istotne z punktu widzenia obywateli Prawodawca chcąc jak najlepiej przygotować się do obowiązywania RODO przy
Komunikat prasowy Kraków, 21 września 2020 r.Michał Sosin, nowy Członek Zarządu wesprze MedApp w dalszej komercjalizacji i rozwoju produktów Rada Nadzorcza MedApp S.A. – polskiej spółki technologiczno-medyczn
Konica Minolta wprowadzanowoczesne usługi w chmurze Warszawa, 4 lipca 2018 – Sposób myślenia o pracy i jej charakter dynamicznie się zmieniają: między 1995 a 2015 rokiem liczba osób pracujących zdalnie zwiększyła się aż
Warszawa, 14.06.2018 r.Informacja prasowaDotychczasowy Administrator Bezpieczeństwa Informacji (ABI) został zastąpiony 25 maja tego roku przez Inspektora Ochrony Danych (IOD). RODO zmieniło nie tylko nazwę tej funkcji, ale takż
Warszawa, 26 kwietnia 2018 r.Zachowanie ciągłości w przepływie należności jest dużym wyzwaniem dla firm ze wszystkich obszarów bez względu na ich rozmiar czy staż na rynku. Prowadzący interes często spotykają się z dług
Warszawa, sierpień 2022Informacja prasowaCzy sytuacja energetyczna w Polsce i na świecie powinna wpłynąć na odroczenie realizacji celów ekologicznych?Postępujące w ostatnich latach zmiany klimatu obligują decydentów do pod
Wyzwanie małych i średnich firm: pracować mądrzejWarszawa, 23 czerwca 2020 – Według badań pracownicy mogą tracić nawet 30% czasu na szukanie, przygotowywanie i zabezpieczanie informacji, a kolejne 20% na tworzenie plików z