Czy Tarcza 7.0 osłoni przed falą bankructw?Przedsiębiorcy z kolejnych branży mogą od 1 lutego składać wnioski o pomoc w ramach Tarczy 7.0 i uzyskać od państwa m.in. świadczenie postojowe, mikropożyczkę czy zwolnienie z ZUS
Hiperautomatyzacja, nowe miejsca pracy i cyfrowa etyka – jakie będą trendy technologiczne w 2020 roku?Warszawa, 31 stycznia 2020 – Rok 2020 zdominuje sztuczna inteligencja, która pomoże w pogłębionych analizach i hiperautoma
23. edycja wystawy Audio Video Show, która odbędzie się w dniach 8-10 listopada, jest świetną okazją dla zwiedzających, by zobaczyć i usłyszeć wyśmienite urządzenia. Na tej największej ekspozycji sprzętu audio i video we
Informacja prasowa, Warszawa, 10.05.2018 r.Włochy wprowadzają kary za odpoczynek kierowcy w kabinie pojazduOd początku maja, firmy transportowe wysyłające kierowców do Włoch czeka jeszcze więcej obostrzeń. Dołączyły one b
Warszawa, 24.05.2018r. Niemieckie służby kontrolne stosują nowe podejście do kontroli prawidłowej masy i zabezpieczenia ładunków, również o odniesieniu do pojazdów do 3,5 tony, zwanych potocznie busami. W przypadku stwierdze
Zalety przekwalifikowania sięWedług szacunków z 2017 roku, w Polsce brakuje około 50 tysięcy pracowników tej branży. Rynek jest pojemny, a powstające jak grzyby po deszczu nowe podmioty oraz duża chłonność już istniejący
Internet możliwości – biznes zyskuje na IoTWarszawa, 23 sierpnia 2018 – Szacuje się, że w ciągu zaledwie dwóch lat 25 miliardów urządzeń na całym świecie będzie podłączonych do sieci, a do 2025 roku liczba ta wyniesi
Chmura publiczna na fali wznoszącej. Przychody w 2020 r. osiągną wartość ponad 266 mld dolarówWartość usług chmurowych cały czas rośnie, stanowiąc jeden z najszybciej rozwijających się dziś obszarów gospodarki. Świato
Oświetleniowe kłopoty z nauką wieczoramiW szkołach na dużą skalę wróciła praca i nauka w trybie zmianowym. Choć to szeroko komentowany w mediach temat, w dyskusji rzadko mówi się o tym, jakie skutki dla uczniów mogą mie�
Klient 4.0 – doświadczenia i emocje przyciągajądo e-sklepówKraków, 30 września 2020 – Pozytywne doświadczenie zakupowe skłania co trzeciego polskiego internautę do ponownego skorzystania z usług e-sklepu. Obsługa klie