68% firm ma problemy z zatrudnianiem ekspertów ds. cyberbezpieczeństwaWielu ekspertów ds. cyberbezpieczeństwa zdaje sobie sprawę, że w dziedzinie, którą się zajmują, istnieje luka kompetencyjna. Ma ona olbrzymi wpływ na zdo
Warszawa, 11.06.2018 r.Nieterminowe regulowanie opłat za sprzedane wyroby czy wykonane usługi dotyka 6/10 przedstawicieli sektora MŚP – wynika z 15. fali badania Bibby MSP Index. Z problemem niezapłaconej na czas faktury przynaj
Oświetleniowe kłopoty z nauką wieczoramiW szkołach na dużą skalę wróciła praca i nauka w trybie zmianowym. Choć to szeroko komentowany w mediach temat, w dyskusji rzadko mówi się o tym, jakie skutki dla uczniów mogą mie�
CloudFerro z kontraktem dla niemieckiej agencji kosmicznej Federalne Ministerstwo Transportu i Infrastruktury Cyfrowej (BMVI) w ramach działalności niemieckiej agencji kosmicznej (DLR) zleciło kontynuację rozwoju krajowej platform
Informacja prasowaToruń, 27 stycznia 2021 r.Rewolucyjne zmiany na rynku wyświetlaczy – 5 technologicznych trendów na rok 2021Ekrany już od dawna stały się częścią naszej codzienności. Każdy z nas korzysta z telefonu
Informacja dla mediówLay’s towarzyszem domowych seansów filmowych Warszawa, 17 lutego 2021 r.Trwa 4. edycja najbardziej filmowej kampanii promocyjnej marki Lay’s pod hasłem „Filmy smakują lepiej z Lay’s”. Po raz kolejn
Komunikat prasowyAccor wprowadza ALL CONNECT, nową koncepcję spotkań hybrydowych obsługiwaną przez Microsoft Teams* * *INNOWACYJNA KONCEPCJA WYDARZEŃ HYBRYDOWYCH ZAPEWNIA BEZPROBLEMOWE FIZYCZNE I WIRTUALNE SPOTKANIA NA CAŁYM
Informacja prasowa Warszawa, 11 lutego 2021 r.2,7 mln zł przychodów Miraculum w styczniu Notowana na rynku głównym GPW firma kosmetyczna Miraculum w styczniu 2021 roku osiągnęła 2,7 mln zł prz
Informacja prasowa Well.hr02.07.2019 Pracownicy uprawiający sport bardziej zadowoleni, wydajni, zaangażowani – nowy raport Well.hr dotyczący rynku pracy w PolsceCoraz więcej firm zachęca swoich pracowników do aktywności fiz
Warszawa, 27 kwietnie 2018 r.Informacja prasowa Firmy, które promują się w sieci wykorzystują dane użytkowników do zwiększania efektywności działań marketingowych. Przewidywanie zachowań i preferencji potencjalnych klient�