Jak być bezpiecznym w internecie? Kluczem jest edukacja i rozumienie zagrożeńInternet towarzyszy nam przez całe życie, od najmłodszych lat. Dzieci często uczą się obsługiwać ekrany dotykowe, zanim jeszcze nauczą się mówi
Informacja prasowaWarszawa, 26.03.2018 r. Ilość generowanych dziś danych potrafi przyprawić o zawrót głowy. Według raportu IDC, w ciągu najbliższych 10-ciu lat należy spodziewać się ponad 900 proc. ich wzrostu. Dane same
Nowe produkty FRITZ! wprowadzają różnorodność do inteligentnego domu Smart HomeNowości Smart Home od FRITZ!: inteligentna żarówka LED oraz wielofunkcyjny przycisk z wyświetlaczem e-papierFirma AVM, znany niemiecki producent
Informacja prasowa Kościan, 15 kwietnia 2020 r.Grupa CDRL podsumowuje 2020 rokGrupa CDRL, właściciel marki Coccodrillo oraz Buslik w 2020 roku odnotowała stratę w wysokości 41,7 mln
Informacja prasowa, Warszawa, luty 2021Rusza oferta akcji producenta medycznej marihuany Crowdfundingowa emisja CanPoland SA wystartuje już 9 lutegoKwotę 4,4 mln zł chce pozyskać od inwestorów społecznościowych łódzka firma
Informacja dla prasyTrzecia Strona wdraża rozwiązania chmury hybrydowej IBM, aby zapewnić zdalny dostęp do książek podczas pandemii Warszawa, 31 marca 2021 – IBM (NYSE: IBM) ogłosił dzisiaj, że Trzecia Strona, dostawca
Innowacja dzięki edukacji –3500 godzin szkoleń o 5G dla startupów i zakładów przemysłowychTechnologia 5G umożliwi rozwój nowych usług, ekosystemów i nowych źródeł przychodów dla polskich firm. Jednak jeśli chcemy
Vertiv w czołówce dostawców na rynku modułowych centrów danychBadania przeprowadzone przez Omdia pokazują, że światowy rynek prefabrykowanych modułowych centrów danych wzrósł o ponad 65%Warszawa [10 września 2020 r.] Ver
Informacja prasowaWarszawa, 12.09.2017 r.Polskie firmy transportowe inwestują w bezpieczeństwo kierowcówPolscy przedsiębiorcy transportowi coraz chętniej sięgają po nowoczesne rozwiązania z zakresu IT, postrzegając je jako
materiał prasowygrudzień 2020Pandemia nie zniechęci konsumentów do tego, by kupić w tym roku prezenty świąteczne. Według raportu Deloitte sprzedaż e-commerce w okresie od listopada do stycznia może wzrosnąć nawet do 35 pr