Warszawa, 30.10.2017 r.Eksperci od rozliczania czasu pracy kierowców, bezpieczeństwa przewozów oraz szkoleniowcy europejskich służb kontrolnych udzielą bezpłatnych porad w mobilnym punkcie konsultacyjnym VIAON podczas V edycji
Wrocław, listopad 2017 r.Informacja prasowaZobacz, jakie gry mobilne zwyciężyły w tegorocznej edycjiGerm Jam, Urban Mayor oraz Speed Hamster to tytuły trzech gier, które zwyciężyły w tegorocznej, 4. edycji Akademii Free2Pla
Warszawa, 20.03.2018r.PIT 2018.Ulgi, wzrost kwoty wolnej od podatku, pomoc w rozliczeniuDo 30 kwietnia br. mamy obowiązek złożyć PIT. W tym roku nie rozliczy nas już pracodawca. – Musimy rozliczyć się samodzielnie, ale
Adyen uruchamia rozwiązanie do walki z oszustwami na platformach typu marketplaceTechnologię jako pierwsza wdroży platforma crowdfoundingowa GoFundMeWARSZAWA (31 sierpnia) – ADYEN, globalna platforma płatnicza wybierana prz
Sześć milionów cyberataków na Polskę w ciągu roku – główne źródła to USA, Francja, Rosja i ChinyWedług danych firmy F-Secure średnio 700 razy na godzinę podejmowane są próby przeprowadzenia cyberataków na Polskę. G
Informacja prasowa – 7 października 2021Najnowszy odtwarzacz przenośnyA&ultima SP2000T z hybrydowym wzmacniaczemoraz unikalną lampową technologiąFirma Astell&Kern będąca światowym liderem w zakresie najwyższej
Raport Vertiv – do 2025 roku liczba serwerowni wzrośnie o 226 proc.Zaktualizowane prognozy rozwoju branży data center zakładają wzrost liczby projektów z wykorzystaniem brzegu sieci i zmniejszoną dostępność wyspecjalizowany
Informacja prasowa Warszawa, 12.10.2017 r.Istniejąca od 2014 roku Państwowa Inspekcja Bezpieczeństwa Transportu Lądowego Ukrainy dopiero 20 czerwca br. otrzymała prawo do przeprowadzania kontroli na drogach. Wszystko wskazuje na
Badanie AVMTo już świąteczna tradycja: W czasie Bożego Narodzenia osoby poniżej 25 roku życia pomagają rozwiązywać problemy techniczneBerlin | 81 procent młodych Europejczyków w przedziale wiekowym 16–24 lat w czasie Św
Klient 4.0 – doświadczenia i emocje przyciągajądo e-sklepówKraków, 30 września 2020 – Pozytywne doświadczenie zakupowe skłania co trzeciego polskiego internautę do ponownego skorzystania z usług e-sklepu. Obsługa klie