Warszawa, 13 grudnia 2017 r.Informacja prasowa Wdrożenie RODO jak produkcja samochoduProces wdrożenia i utrzymania zgodności z unijnym rozporządzeniem o ochronie danych osobowych (RODO), można porównać do procesu produkcji i
Informacja prasowaDomowy kącik do pracy można zaaranżować w praktycznie każdym pomieszczeniu. Co więcej, można urządzić go tak, by stał się elementem dekoracyjnym wnętrza. Szeroki wybór blatów Pfleiderer pozwoli stworzy�
Rzeszów, 27 stycznia 2021r.Koszmar centrów handlowych trwa. Nawet jeśli od lutego galerie będą otwarte na linii najemcy- właściciele obiektów czekają nas konflikty. Jak np. rozliczyć opłaty eksploatacyjne za okresy lockdown
Lampy do ogrodu i na tarasZima zbliża się ku końcowi, nastał więc odpowiedni czas na wybór lamp do ogrodu i na taras. Na fasadzie domu możemy zainstalować kinkiety, a przy stoliku i krzesłach – ustawić wysoką lampę z
Informacja prasowa28/11/2019Serwis Domeny.pl radzi jak rozpoznać i chronić się przed phishingiemAż 96 proc. firm na świecie wskazało phishing jako największe zagrożenie dla ich organizacji w 2020 roku. Z
Prognozy ekspertów Vertiv: usługi centrów danych w 2021 roku nabiorą krytycznego znaczeniaWśród kluczowych trendów obserwowanych w cyfrowym ekosystemie znalazły się znacznie przyspieszona digitalizacja przedsiębiorstw oraz w
Warszawa, 19 kwietnia 2018 r.Informacja prasowa Organizacje – niezależnie od swojej wielkości, zakresu działań i zasięgu terytorialnego – realizując swoje zadania przetwarzają dane osobowe. Są to np. informacje dotyczące
Bez szybkiego Internetu polski przedsiębiorca nie wyobraża sobie sukcesu w biznesiePolskie firmy stawiają na wykorzystanie technologii informacyjno-komunikacyjnych (ICT). Coraz więcej pracowników wyposażanych jest w urządzenia
Campfire Audio Odświeża OfertęCampfire Audio to amerykańska marka założona w 2015 roku w Portland w stanie Oregon. Należąca do firmy ALO Audio, producenta znanego z ręcznego wytwarzania jednych z najlepszych kabli audio na �
[Warszawa, 29 września 2020 r.] Douglas wraz z Polskim zespołem TikTok przygotował akcję specjalną Brands We Love. Przy zakupie dwóch wybranych produktów marek Douglas Collection make-up, Florence by Mills, Glam Glow, Kylie Ski