Informacja dla mediówLay’s towarzyszem domowych seansów filmowych Warszawa, 17 lutego 2021 r.Trwa 4. edycja najbardziej filmowej kampanii promocyjnej marki Lay’s pod hasłem „Filmy smakują lepiej z Lay’s”. Po raz kolejn
Informacja prasowa – 7 października 2021Najnowszy odtwarzacz przenośnyA&ultima SP2000T z hybrydowym wzmacniaczemoraz unikalną lampową technologiąFirma Astell&Kern będąca światowym liderem w zakresie najwyższej
Biznes na Ukrainie – poradnik dla polskiego przedsiębiorcy2019-11-04 W jaki sposób rozpocząć działalność na terytorium Ukrainy? Jaka forma prowadzenia biznesu będzie najbezpieczniejsza? M.in. te pytania zadają sobie polscy
Informacja prasowa22 czerwca 2018CAMPFIRE AUDIO – Wprowadza dwie nowe słuchawki – Atlas i CometAmerykański producent Campfire Audio wprowadził właśnie do sprzedaży dwie nowe konstrukcje słuchawek dla wymagających słucha
Warszawa, 19.06.2018 r.Informacja prasowa Korzystanie z usług podwykonawców staje się coraz popularniejsze. Wiąże się to jednak w większości przypadków z przekazywaniem danych osobowych na zewnątrz, czyli powierzeniem ich p
Warszawa, 26 kwietnia 2018 r.Zachowanie ciągłości w przepływie należności jest dużym wyzwaniem dla firm ze wszystkich obszarów bez względu na ich rozmiar czy staż na rynku. Prowadzący interes często spotykają się z dług
Informacja prasowa – PolitanPaździernik 2017Biznesowy savoir-vivre podczas rozmowy kwalifikacyjnej –sztuka dla każdego z nasNiezależnie od zajmowanego stanowiska i branży, w której pracujemy, biznesowa sytuacja, jaką
Astell&Kern SE200 A&futura – pierwszy na świecie odtwarzacz Multi-DACAstell&kern SE200 to drugi model z serii przenośnych Hi-end’owych odtwarzaczy audio Astell&Kern A&futura. Jest on pierwszym na świeci
Warszawa, 30.10.2017 r.Eksperci od rozliczania czasu pracy kierowców, bezpieczeństwa przewozów oraz szkoleniowcy europejskich służb kontrolnych udzielą bezpłatnych porad w mobilnym punkcie konsultacyjnym VIAON podczas V edycji
Dziś 300, jutro 330 – KiK podwyższa poprzeczkęKiK głośno komunikował strategię rozwoju na 2019 rok. Od wielu miesięcy wiadomo było, że w kontekście tegorocznych planów marka celuje w liczbę 300 sklepów. Na ostatnim odc