Raport Vertiv: branża telekomunikacyjna i wyzwania związane z wdrożeniem 5GAż 70% firm telekomunikacyjnych ocenia perspektywy biznesowe związane z wdrożeniem sieci 5G jako bardzo pozytywne – wynika z badania 451 Research na zl
Rzeszów, 27 stycznia 2021r.Koszmar centrów handlowych trwa. Nawet jeśli od lutego galerie będą otwarte na linii najemcy- właściciele obiektów czekają nas konflikty. Jak np. rozliczyć opłaty eksploatacyjne za okresy lockdown
Informacja prasowa25/02/2020Domeny.pl: cena za utrzymanie domeny .com została uwolniona, będzie rosła o 7 proc. na rok Nadchodzą podwyżki cen adresów w domenie .com Najpopularniejsza na świecie domena .c
Print&Apply, czyli połączenie druku i aplikacji etykiet w jednym systemieOkoło 80% liderów uważa, że automatyzacja to jeden z najistotniejszych punktów strategii przedsiębiorstwa. Powinna dotyczyć ona wszystkich obszaró
DPD Polska z tytułem Marka Godna Zaufania 2021DPD Polska już po raz czwarty z rzędu została wyróżniona godłem Marka Godna Zaufania. Tytuł, przyznawany przez magazyn „My Company Polska”, jest potwierdzeniem skuteczności po
Praca dla miłośników słodyczy! Czy praca może być słodka? Na to pytanie odpowiadamy: TAK. Właśnie taką oferuje agencja zatrudnienia Manpower, która prowadzi rekrutację pracowników dla firmy Mondelēz International, świa
Astell&Kern SE200 A&futura – pierwszy na świecie odtwarzacz Multi-DACAstell&kern SE200 to drugi model z serii przenośnych Hi-end’owych odtwarzaczy audio Astell&Kern A&futura. Jest on pierwszym na świeci
Spotkanie technologii ze sportem, czyli jak narodziła się aplikacja NOINNPomysł na stworzenie NOINN – aplikacji mobilnej do typowania wyników sportowych dojrzewał w głowach jej twórców latami. Jako studenci często brali udz
Warszawa, 30 listopada 2017 r.Długie terminy płatności nękają branżę budowlanąPrawie ¾ firm z branży budowlanej ma problem z opóźnieniami w płatnościach za sprzedany towar lub świadczone usługi. Ponad 20% respondentó
Obsługa klienta w instytucjach: skarbówka wygrywa z ZUSBlisko połowa mikroprzedsiębiorców dobrze ocenia standardy obsługi urzędników skarbówki. Słabiej pod tym względem wypada ZUS, w przypadku którego dobre zdanie ma 38% �