KOMUNIKAT PRASOWYWarszawa, 16.09.2019Od soboty 7 września br. weszły w życie zmiany w Kodeksie pracy. Uległy im zapisy dotyczące dyskryminacji i równego traktowania, mobbingu, świadectwa pracy oraz przedawnienia roszczeń ze s
Warszawa, 06.02.2018INFORMACJA PRASOWA40 proc. przedsiębiorców z sektora MŚP ogranicza nadmierną eksploatację samochodów służbowychWedług badania zrealizowanego na zlecenie Carefleet S.A., 40,6 proc. przedsiębiorców z sek
Informacja prasowa19/09/2019Domeny.pl: strony z certyfikatem EV prawie nigdy nie są wykorzystywane do kradzieży danychCertyfikat EV – prosty sposób na ograniczenie phishingu Według raportu WebRoot codzien
Konica Minolta wprowadzanowoczesne usługi w chmurze Warszawa, 4 lipca 2018 – Sposób myślenia o pracy i jej charakter dynamicznie się zmieniają: między 1995 a 2015 rokiem liczba osób pracujących zdalnie zwiększyła się aż
Praca dla miłośników słodyczy! Czy praca może być słodka? Na to pytanie odpowiadamy: TAK. Właśnie taką oferuje agencja zatrudnienia Manpower, która prowadzi rekrutację pracowników dla firmy Mondelēz International, świa
Vertiv rozpoczyna współpracę dystrybucyjną z Ingram Micro w PolsceProducent kontynuuje rozwój sieci dystrybutorów z wartością dodaną, zapewniając rozbudowaną infrastrukturę i silny program wsparcia dla resellerówWarszawa
Spotkanie technologii ze sportem, czyli jak narodziła się aplikacja NOINNPomysł na stworzenie NOINN – aplikacji mobilnej do typowania wyników sportowych dojrzewał w głowach jej twórców latami. Jako studenci często brali udz
Biuro w … plenerze? Czemu nie!Stworzenie biura sprzyjającego dobremu zdrowiu leży w szczególności po stronie pracodawcy, ale obecnie, mając często możliwość pracy zdalnej, nie pozostajemy bez wpływu na to, gdzie i w jakiej
Dziś 300, jutro 330 – KiK podwyższa poprzeczkęKiK głośno komunikował strategię rozwoju na 2019 rok. Od wielu miesięcy wiadomo było, że w kontekście tegorocznych planów marka celuje w liczbę 300 sklepów. Na ostatnim odc
Warszawa, 27 kwietnie 2018 r.Informacja prasowa Firmy, które promują się w sieci wykorzystują dane użytkowników do zwiększania efektywności działań marketingowych. Przewidywanie zachowań i preferencji potencjalnych klient�