Skip to content
niedziela, 3 sierpnia, 2025
Latest:
  • Firmy powinny zawsze spodziewać się cyberataku – jak przygotować się na zagrożenia?
  • GUS o e-handlu we wrześniu – eksperci komentują
  • Matrix Audio – Druga generacja streamerów audio
  • Elektromobilność jedyną drogą? Czas to przemyśleć
  • IFA 2022: Samsung stawia na życie w duchu smart oraz zrównoważoną przyszłość
Polak kupujący online. Czym wyróżniamy się jako klienci?

Tele Morele oprogramowanie i nowe przydatne technologie

Aktualności i wiadomości prasowe: Trele morele – nie tylko androny, banialuki i farmazony

  • telemorele.pl
  • Aktualności
  • Bezpieczeństwo
  • Elektronika
  • Gry
  • Komputery
  • Praca
  • Oprogramowanie
  • Sieci

klient 5g

Polak kupujący online. Czym wyróżniamy się jako klienci? E-zakupy Klienci Zakupy

Polak kupujący online. Czym wyróżniamy się jako klienci?

17 maja 202120 maja 2021 telemorele.pl
  • Print&Apply, czyli połączenie druku i aplikacji etykiet w jednym systemie
  • Opakowanie kluczem do serc klientów
  • Żywność w sklepach internetowych podrożała w ciągu roku o 6%
  • Ponad 2 000 mkw. nowej powierzchni sprzedażowej – nowe otwarcia we wrześniu
  • Odmieniamy nasze wnętrza
Ciekawe artykuły

W ciągu 2 lat nastanie świat bez ciasteczek

W ciągu 2 lat nastanie świat bez ciasteczek
Informacja prasowa03/02/2020Przeglądarka Edge uruchomiła, a Chrome wkrótce uruchomi domyślne blokowanie plików cookies. Oznacza to wielkie zmiany dla wydawców stron i reklamy internetowejW ciągu 2 lat nas

Przewoźnicy drogowi w Europie skazani na rosnące koszty

Przewoźnicy drogowi w Europie skazani na rosnące koszty
Przewoźnicy drogowi w Europie skazani na rosnące kosztyPrzewoźnicy operujący na terenie Europy, muszą się w najbliższych latach liczyć z wieloma barierami w rozwoju. Wiadomo, że koszty ich działalności będą rosły, międ

Polskie firmy transportowe inwestują w bezpieczeństwo kierowców

Polskie firmy transportowe inwestują w bezpieczeństwo kierowców
Informacja prasowaWarszawa, 12.09.2017 r.Polskie firmy transportowe inwestują w bezpieczeństwo kierowcówPolscy przedsiębiorcy transportowi coraz chętniej sięgają po nowoczesne rozwiązania z zakresu IT, postrzegając je jako

Opóźnienia w płatnościach zmorą wszystkich przedsiębiorców

Opóźnienia w płatnościach zmorą wszystkich przedsiębiorców
Warszawa, 11.06.2018 r.Nieterminowe regulowanie opłat za sprzedane wyroby czy wykonane usługi dotyka 6/10 przedstawicieli sektora MŚP – wynika z 15. fali badania Bibby MSP Index. Z problemem niezapłaconej na czas faktury przynaj

Zgłoszenia do „małego ZUS plus” tylko do 1 lutego

Zgłoszenia do „małego ZUS plus” tylko do 1 lutego
Zgłoszenia do „małego ZUS plus” tylko do 1 lutegoPrzedsiębiorcy, którzy chcieliby skorzystać z „małego ZUS plus”, wciąż mogą złożyć odpowiednią deklarację. Eksperci inFakt przypominają, że ostatni dzień zgłos

ZMIANY W ZASTOSOWANIU STAWKI 0% DLA WEWNĄTRZWSPÓLNOTOWEJ DOSTAWY TOWARÓW

ZMIANY W ZASTOSOWANIU STAWKI 0% DLA WEWNĄTRZWSPÓLNOTOWEJ DOSTAWY TOWARÓW
INFORMACJA PRASOWAWarszawa, 20.02.2020ZMIANY W ZASTOSOWANIU STAWKI 0% DLAWEWNĄTRZWSPÓLNOTOWEJ DOSTAWY TOWARÓWOd stycznia 2020 zaczęły obowiązywać nowe regulacje prawne dotyczące wewnątrzwspólnotowej dostawy towarów. Gł�

Koniec z oszustwami na marketplace’ach?

Koniec z oszustwami na marketplace’ach?
Adyen uruchamia rozwiązanie do walki z oszustwami na platformach typu marketplaceTechnologię jako pierwsza wdroży platforma crowdfoundingowa GoFundMeWARSZAWA (31 sierpnia) – ADYEN, globalna platforma płatnicza wybierana prz

Pracownicy w centrum strategii cyberbezpieczeństwa

Pracownicy w centrum strategii cyberbezpieczeństwa
Niedobór wykwalifikowanej kadry, brak jednolitej strategii bezpieczeństwa, ograniczony czas i zasoby – to zagadnienia z jakimi zmierzyć muszą się dyrektorzy ds. bezpieczeństwa informacji (CISO). Co trzeci z nich skarży się te

koniec papierowych dokumentów kadrowych

koniec papierowych dokumentów kadrowych
Informacja prasowaWarszawa, 13.02.2018 r. Transformacja IT w polskich firmach:koniec papierowych dokumentów kadrowych6 lutego b.r. prezydent podpisał ustawę o skróceniu czasu przechowywania dokumentów kadrowo-płacowych z 50 d

Obsługa klienta w instytucjach: skarbówka wygrywa z ZUS

Obsługa klienta w instytucjach: skarbówka wygrywa z ZUS
Obsługa klienta w instytucjach: skarbówka wygrywa z ZUSBlisko połowa mikroprzedsiębiorców dobrze ocenia standardy obsługi urzędników skarbówki. Słabiej pod tym względem wypada ZUS, w przypadku którego dobre zdanie ma 38% �
Sierpień 2025
P W Ś C P S N
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
« Paź    
Strony
  • Archiwum
  • Domena na sprzedaż, Kup domenę.
  • Nasze strony
  • Polityka praw autorskich
  • Tematy
  • Współpraca
Tagi
Dziennik InternautENERGAEricsson SpGrupa Allegro SpGSMIDGInternet StandardIPITKroll OntrackPRSMSukUMTSUSAUSDWCDMAWirtualna PolskaWPWWW
Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Pozostawiając w ustawieniach przeglądarki włączoną obsługę plików cookies wyrażasz zgodę na ich użycie.

Więcej informacji na ten temat można znaleźć w dziale polityka prywatności/prywatność i wykorzystywania plików cookies/polityka cookies | Copyright © 2005 - 2025 by EYC.