Warszawa, 21.03.2019 r.Informacja prasowaWszelkie instytucje finansowe są obecnie skarbnicą poufnych informacji na temat swoich klientów. Zakres danych, którymi dysponują pozwala następnie wykorzystywać je np. dla celów staty
Wydajny i przyjazny dla graczy router bezprzewodowy AC2900 oferuje bardzo wysokie prędkości transferu oraz świetny zasięg, akcelerator rozgrywki WTFast, a także ASUS AiProtection – pakiet oprogramowania bezpieczeństwa o klasie
MaÅ‚e firmy nie korzystajÄ… z danych. Czy Big Data ma sens w MÅšP?Warszawa, 25 wrzeÅ›nia 2019 – Tylko 12% maÅ‚ych i Å›rednich firm w Europie korzystaÅ‚o z Big Data w 2018 roku (w porównaniu z 33% dużych). W Polsce …
Warszawa, 06.07.2018 r.W pierwszej połowie roku weszło w życie pięć ustaw dotyczących działalności gospodarczej, składających się na tak zwaną Konstytucję Biznesu. Ich celem jest przede wszystkim zreformowanie i uproszcze
Już 8 listopada rozpocznie się Audio Video Show – druga co do wielkości w Europie wystawa dedykowana najlepszym urządzeniom ze świata dobrego dźwięku i obrazu. Stałym elementem wydarzenia jest specjalna strefa słuchawek, kt�
Warszawa, 11.06.2018 r.Nieterminowe regulowanie opłat za sprzedane wyroby czy wykonane usługi dotyka 6/10 przedstawicieli sektora MŚP – wynika z 15. fali badania Bibby MSP Index. Z problemem niezapłaconej na czas faktury przynaj
96% użytkowników fotowoltaiki zadowolonych ze swojej instalacji. Pierwszy raport Oferteo.pl o fotowoltaice Polacy wybierają fotowoltaikę w trosce o środowisko oraz o własny portfel. 96% użytkowników jest zadowolonych z decyzji
Obsługa klienta w instytucjach: skarbówka wygrywa z ZUSBlisko połowa mikroprzedsiębiorców dobrze ocenia standardy obsługi urzędników skarbówki. Słabiej pod tym względem wypada ZUS, w przypadku którego dobre zdanie ma 38% �
11 czerwca 2019materiał prasowyUwaga, brak inteligentnego tachografu w fabrycznie nowych pojazdach ciężarowych to najpoważniejsze z naruszeń i wiąże się ze wszczęciem postępowania przeciw dobrej reputacji przewoźnika drogo
Informacja prasowaWarszawa, 26. 04.2018Motywowanie i docenianie pracowników jest podstawą do zbudowania zaangażowanego zespołu. Osoby, które czują, że ich praca zostaje zauważona i pochwalona, z większym entuzjazmem podchodz