Warszawa, 27 kwietnie 2018 r.Informacja prasowa Firmy, które promują się w sieci wykorzystują dane użytkowników do zwiększania efektywności działań marketingowych. Przewidywanie zachowań i preferencji potencjalnych klient�
Informacja Prasowa09.10.2019FiiO M5 – Nie tylko wyjątkowo małyProdukty FiiO i ich jakość już nie zaskakują, bo firma przyzwyczaiła nas do wysokiego poziomu swoich produktów nie tylko tych najdroższych w ofercie, ale i tyc
Informacja prasowaWarszawa, 18.09.2017 r.Kradzieże i uszkodzenia pojazdów – raport zagrożeńdla polskich firm transportowychJak wynika z badania przeprowadzonego przez markę VIAON, przedsiębiorcy oraz kierowcy zawodowi coraz
15-11-2017 | 11:25 | WarszawaW pojęciach smart data, data mining, Business Intelligence zawierają się przyzwyczajenia, upodobania i potrzeby konsumenckie – dane nas wszystkich. Od ich umiejętnego wykorzystania zależy, czy stani
Komunikat prasowy Kraków, 21 września 2020 r.Michał Sosin, nowy Członek Zarządu wesprze MedApp w dalszej komercjalizacji i rozwoju produktów Rada Nadzorcza MedApp S.A. – polskiej spółki technologiczno-medyczn
Warszawa, 28 sierpnia 2017INFORMACJA PRASOWAZły stan techniczny najczęstszą przyczyną wymiany samochodów firmowych w sektorze MŚP. W ponad połowie z niemal 2 milionów polskich przedsiębiorstw z sektora MŚP samochody służ
Sieć Hebe nawiązała współpracę z platformą Twisto. Od września klienci zyskają możliwość odroczenia zapłaty za zakupy w sklepie internetowym hebe.pl. Hebe na bieżąco obserwuje trendy na rynku i wychodzi naprzeciw oczeki
Informacja prasowa14 września 2020Dan Clark Audio Æon 2wielkie dźwiękiem, małe rozmiaramiPierwsza generacja serii Aeon wyznaczyła nowy wymiar dla słuchawek planarnych. Producent pokazał, że można zrobić stylowe i orygina
Koniec lata to okres, w którym wybór odpowiedniej chłodziarko-zamrażarki staje się kluczowy, szczególnie jeżeli chcemy na dłużej zatrzymać świeżość sezonowych warzywi owoców. Freggia prezentuje wyjątkowe urządzenie, k
Budowanie strategii firmy to obowiązek, nie fanaberia. Sprawdź dlaczego.W biznesie nasz „apetyt” na prostotę nie powinien przeważać nad potrzebą dokładności. Zwłaszcza gdy w grę wchodzi przyszłość firmy. W świecie, w