Kampania P&G „Lead with Love”: na początek 2021 Dobrych Działań na 2021 rok• W walce ze skutkami pandemii COVID-19 firma P&G i jej marki uruchamiają kolejną międzynarodową falę wsparcia, w ramach której przek
Branża farmaceutyczna wciąż przechodzi cyfrową transformację. Nadal jednak zostało wiele do zrobienia w kwestii bezpieczeństwa, bo niezwykle wrażliwe dane posiadane przez firmy farmaceutyczne są szczególnie narażone na kradz
SMSL M200 i M400.Premierowe DAC od S.M.S.L oparte o flagowe układy AKMSMSL bardzo dynamicznie rozwija swoje portfolio elektroniki. Jeszcze w okresie letnim zaprezentował dwa nowe, mocno dopracowane urządzenia typu DAC, oparte na s
Warszawa, 14.06.2018 r.Polski eksport nie zwalnia tempa. Działalność związaną z wywozem towarów za granicę kraju prowadzi ponad jedna piąta (23,3%) zapytanych polskich przedsiębiorców w 15. fali badania Bibby MSP Index. W o
Informacja prasowa Kościan, 16 stycznia 2020 r.Rekordowe przychody Grupy CDRL w IV kwartale Grupa CDRL, właściciel marki Coccodrillo oraz Buslik, podsumowała wyniki sprzedaży w czwar
Co piąta firma w Polsce z powodu pandemii COVID-19 zwiększyła budżet na cyberbezpieczeństwo – wynika z badania zleconego przez Fortinet firmie ARC Rynek i Opinia. Najwięcej środków przeznaczono na zakup nowych rozwiązań och
Dlaczego warto stosować panele LED?Panele LED zastępują tradycyjne lampy sufitowe, jak żarówki czy świetlówki. Emitują łagodne dla oczu i równomierne światło, służą nam przez wiele lat, a do tego pozwalają zmniejszyć
Informacja dla prasyTrzecia Strona wdraża rozwiązania chmury hybrydowej IBM, aby zapewnić zdalny dostęp do książek podczas pandemii Warszawa, 31 marca 2021 – IBM (NYSE: IBM) ogłosił dzisiaj, że Trzecia Strona, dostawca
Czy polskie MŚP są gotowe na chmurę?Warszawa, 30 lipca 2019 – Tylko 11% polskich firm korzystało z usług w chmurze publicznej w 2018 roku. Średnia dla Unii Europejskiej była ponad dwa razy wyższa (26%), a Finlandia zanotowa�
Mobile gaming w służbie brand safety – pod względem bezpieczeństwa gry biją na głowę aplikacje społecznościoweWycofanie się z płatnych kampanii największych reklamodawców znanej platformy społecznościowej spowodowało