Jak cyberprzestępcy próbowali nas oszukać w ostatnim sezonie wyprzedażowym?Kończy się kolejny sezon wyprzedaży, będący czasem szczególnej aktywności cyberprzestępców. Ze względu na zamknięcie sklepów, wiele osób chęt
Lampy do ogrodu i na tarasZima zbliża się ku końcowi, nastał więc odpowiedni czas na wybór lamp do ogrodu i na taras. Na fasadzie domu możemy zainstalować kinkiety, a przy stoliku i krzesłach – ustawić wysoką lampę z
Warszawa, 8 marca 2018 r. – Schneider Electric, lider transformacji cyfrowej w zarządzaniu energią i automatyce, był jednym z głównych partnerów merytorycznych 10. Forum Gospodarczego TIME, które trwało 5-6 marca w Warszawie.
Informacja prasowa12/12/2019Domena .org przejęta za ponad miliard dolarówInternet Society, organizacja zarządzająca PIR (Public Interest Registry), czyli rejestrem domen .org, zdecydowała się na jego sprze
Najwyżej oprocentowany kredyt w historii. Schneider Electric wzywa do refleksji nad naszym długiem wobec Ziemi• Na każdy rok życia ludzkości na Ziemi przypada określona ilość odnawialnych zasobów naturalnych. Dzień Długu
Informacja prasowa Well.hr02.07.2019 Pracownicy uprawiający sport bardziej zadowoleni, wydajni, zaangażowani – nowy raport Well.hr dotyczący rynku pracy w PolsceCoraz więcej firm zachęca swoich pracowników do aktywności fiz
INFORMACJA PRASOWA11 października 2019Fostex TM2 -True Wireless ModuleFostex TM2 – to pierwsze bezprzewodowe słuchawki firmy Fostex. Najwyższa jakość dźwięku i wygoda bez kabli. Jednak to nie wszystko co oferują słuchawk
Warszawa, 22.08.2018 r.Informacja prasowa Rewolucja w zakresie ochrony danych osobowych oraz zupełnie inne niż dotychczas spojrzenie na kwestię prywatności – to hasła odzwierciedlające wdrożenie RODO, czyli europejskie rozpo
Warszawa, 06.02.2018INFORMACJA PRASOWA40 proc. przedsiębiorców z sektora MŚP ogranicza nadmierną eksploatację samochodów służbowychWedług badania zrealizowanego na zlecenie Carefleet S.A., 40,6 proc. przedsiębiorców z sek
Social commerce – nowe pole rywalizacji e-sklepów Warszawa, 23 lutego 2021 – Dwie godzinny dziennie – tyle w mediach społecznościowych spędza średnio polski internauta. Firmy mają więc sporo czasu na przekonanie go do zak