Informacja prasowa28/10/2019Badanie na temat najczęstszych sposobów i źródeł ataków na polskie strony internetoweCo nas atakuje w sieci?Ataki na WordPress’a, SQL Injection, spam przez formularze, próby
Warszawa, 17.07.2018 r.Zdobycie idealnego kontrahenta to – w dobie wciąż rosnącej konkurencji oraz wzrostu gospodarczego – nie lada wyzwanie, a przecież stały i wiarygodny partner biznesowy jest dziś podstawą prawidłowego
Ponad 2 000 mkw. nowej powierzchni sprzedażowej– nowe otwarcia we wrześniuKiK to jeden z bardziej dynamicznie rozwijających się brandów modowych i wnętrzarskich w Polsce. Marka rozrasta się dosłownie z tygodnia na tydzień.
Informacja prasowa Radzyń Podlaski, 8 stycznia 2020 r. Udany debiut Plantwear na NewConnect Producent drewnianych akcesoriów lifestylowych Plantwear zadebiutował dziś na NewConnect. Akcje spółki wzrosły o 51,5 proc. do 10,00 z
68% firm ma problemy z zatrudnianiem ekspertów ds. cyberbezpieczeństwaWielu ekspertów ds. cyberbezpieczeństwa zdaje sobie sprawę, że w dziedzinie, którą się zajmują, istnieje luka kompetencyjna. Ma ona olbrzymi wpływ na zdo
Informacja prasowaWarszawa, 22 października 2019 r.Zmiana czasu – fakty i mityW nocy z 26 na 27 października cofniemy zegarki o godzinę wstecz, zyskując tym samym dodatkowe 60 minut. Pozornie to niewiele, ale w rzeczywistości
Informacja prasowa29 maja 2019AURALiC Sirius G2Testosteron dla dźwiękuAURALiC zaprezentował na targach Hi-End 2019 nowy dodatek do wielokrotnie nagradzanej i hi-endowej serii G2. Po trzech latach projektowania i wnikliwych test�
Bezpieczny Pesel – jak ochronić swoje dane?Obserwując internetowe zapytania w wyszukiwarce można zauważyć, że wiele osób jest zainteresowanych tematem ochrony danych osobowych. Temat jest istotny zwłaszcza teraz, w czasie ep
Klient 4.0 – doświadczenia i emocje przyciągajądo e-sklepówKraków, 30 września 2020 – Pozytywne doświadczenie zakupowe skłania co trzeciego polskiego internautę do ponownego skorzystania z usług e-sklepu. Obsługa klie
[Warszawa, 29 września 2020 r.] Douglas wraz z Polskim zespołem TikTok przygotował akcję specjalną Brands We Love. Przy zakupie dwóch wybranych produktów marek Douglas Collection make-up, Florence by Mills, Glam Glow, Kylie Ski