informacja prasowa, 22.01.2020 r. WarszawaInnoEnergy startuje z 6. edycją PowerUp! Challenge.Co mogą zyskać autorzy innowacyjnych pomysłów? Firma poszukuje najlepszych startupów, scaleupów oraz małych i średnich przedsiębi
Raport Vertiv: branża telekomunikacyjna i wyzwania związane z wdrożeniem 5GAż 70% firm telekomunikacyjnych ocenia perspektywy biznesowe związane z wdrożeniem sieci 5G jako bardzo pozytywne – wynika z badania 451 Research na zl
Warszawa, 05.06.2018Głosowanie w Komisji Transportu PE – dobre wieści dla branży transportowej4 czerwca 2018 r. Komisja Transportu i Turystyki Parlamentu Europejskiego zatwierdziła zaktualizowane przepisy dotyczące branży tra
Imiona dla lodowców po satelitachDzięki satelitom umieszczonym na orbicie wiemy, że obecnie każdego roku Ziemia traci ilość lodu trzykrotnie większą od wszystkich lodowców w europejskich Alpach. To powoduje wzrost globalnego
Algorytmy na zakupach – jak sztuczna inteligencja wkracza w e-handelKraków, 16 września 2020 – Sztuczna inteligencja pomaga w pracy, podpowiada ulubioną rozrywkę na platformach Spotify czy Netflix, ale wkracza również w świ
Informacja prasowa28 czerwca 2019Campfire Audio IO & Polaris2Żywe EmocjeProducent z Portland nie próżnuje i właśnie zaprezentował dwa kolejne produkty, tym razem pochylając się nad tymi, którzy nie chcą na dokanałow
Warszawa 23.11.2017Z tysięcy osób na castingach, dziś w grze o wielką wygraną została czwórka największych muzycznych wojowników: Maja Kapłon, Marta Gałuszewska, Michał Szczygieł i Łukasz Łyczkowski. Finał coraz bliże
Informacja prasowa20 września 2019AURALiC ALTAIR G1Rasowe Brzmienie Serii G1AURALiC ALTAIR G1 to odpowiednik wcześniejszego modelu o tej samej nazwie, ale tym razem z przyrostkiem G1, który jednoznacznie określa, że mamy do cz
Informacja dla mediówZielona energia w PepsiCo w trosce o przyszłość naszej planety – wszystkie zakłady w USA będą zasilane w 100% odnawialną energią Warszawa, 16 stycznia 2020 r. Już w tym roku do obsługi wszystkich za
materiał prasowygrudzień 2020Pandemia nie zniechęci konsumentów do tego, by kupić w tym roku prezenty świąteczne. Według raportu Deloitte sprzedaż e-commerce w okresie od listopada do stycznia może wzrosnąć nawet do 35 pr