Warszawa, 18.07.2018 r.Informacja prasowa Karty stałego klienta a bezpieczeństwo danych osobowychCzy zdajemy sobie sprawę z tego, jaki jest prawdziwy cel wydawanych w sklepach „kart stałego klienta”? Oczywiście jednym z gł
Jak zadbać o bezpieczeństwo szpitalnej infrastruktury IT?Wśród najczęściej pomijanych obszarów są narzędzia do diagnostyki obrazowej,stacje pielęgniarskie i księgowośćWarszawa [10 września 2019 r.] – Szpitale i przyc
Łódź, 21 września 2020 r.Informacja prasowaAtlas konsekwentnie działa na rzecz zrównoważonego rozwojuAtlas, wiodący producent materiałów budowlanych, konsekwentnie działa na rzecz zrównoważonego rozwoju. Oznacza to, że
AVM na targach IFA 2019IFA: Nowe modele FRITZ! z Wi-Fi 6, 5G, z obsługą sieci światłowodowej i Smart Home oraz FRITZ!OS 7.12 dla większej wygodyBerlin | Na targach IFA 2019 berlińska firma AVM, producent specjalizujący się w
Informacja prasowa Kościan, 18 lutego 2021 r.Coccodrillo poszerza dostępność swoich produktów w Internecie CDRL, właściciel marki Coccodrillo nieustannie pracuje nad umocnieniem sprzedaży w Internecie. W tym celu spółka wdr
Ericsson Radio Tech Day – 5G z Polski dla Europy„Tylko odważne decyzje w kierunku 5G doprowadzą do prawdziwych przemian społecznych. 5G to nie tylko rozwój technologiczny, ale zmiana filozofii działania” – powiedział Mis
Informacja prasowa Kościan, 16 stycznia 2020 r.Rekordowe przychody Grupy CDRL w IV kwartale Grupa CDRL, właściciel marki Coccodrillo oraz Buslik, podsumowała wyniki sprzedaży w czwar
Komunikat prasowyAccor wprowadza ALL CONNECT, nową koncepcję spotkań hybrydowych obsługiwaną przez Microsoft Teams* * *INNOWACYJNA KONCEPCJA WYDARZEŃ HYBRYDOWYCH ZAPEWNIA BEZPROBLEMOWE FIZYCZNE I WIRTUALNE SPOTKANIA NA CAŁYM
Print&Apply, czyli połączenie druku i aplikacji etykiet w jednym systemieOkoło 80% liderów uważa, że automatyzacja to jeden z najistotniejszych punktów strategii przedsiębiorstwa. Powinna dotyczyć ona wszystkich obszaró
Klient 4.0 – doświadczenia i emocje przyciągajądo e-sklepówKraków, 30 września 2020 – Pozytywne doświadczenie zakupowe skłania co trzeciego polskiego internautę do ponownego skorzystania z usług e-sklepu. Obsługa klie