Warszawa, 02 września 2019INFORMACJA PRASOWANiemal 30 proc. firm z sektora MŚP udostępnia pracownikom samochody służbowe do użytku prywatnegoFirmowe auto do użytku prywatnego przestało być przywilejem jedynie dyrektorów i
INFORMACJA PRASOWAWarszawa, 13.11.2018W kwestii oszczędności na tle Europy Polacy od lat wypadają blado. Jednak dane pokazują, że w ostatnim czasie sytuacja naszych finansów uległa poprawie. Jak obecnie kształtuje się nasza
Niektórzy podatnicy, rozliczając podatek dochodowy za 2019 rok, po raz pierwszy będą mogli skorzystać z preferencyjnego opodatkowania dochodów z praw własności intelektualnej – IP BOX (Intellectual Property Box). Ulga dotyczy
Warszawa, sierpień 2022Informacja prasowaCzy sytuacja energetyczna w Polsce i na świecie powinna wpłynąć na odroczenie realizacji celów ekologicznych?Postępujące w ostatnich latach zmiany klimatu obligują decydentów do pod
Warszawa, 12 kwietnia 2018 r.Informacja prasowaPseudonimizacja danych nie jest jedynie pojęciem wprowadzanym przez RODO. Już od pewnego czasu stała się np. częstą praktyką stosowaną w szkołach, w celu nieujawniania danych os
Budowanie strategii firmy to obowiązek, nie fanaberia. Sprawdź dlaczego.W biznesie nasz „apetyt” na prostotę nie powinien przeważać nad potrzebą dokładności. Zwłaszcza gdy w grę wchodzi przyszłość firmy. W świecie, w
Niedobór wykwalifikowanej kadry, brak jednolitej strategii bezpieczeństwa, ograniczony czas i zasoby – to zagadnienia z jakimi zmierzyć muszą się dyrektorzy ds. bezpieczeństwa informacji (CISO). Co trzeci z nich skarży się te
Informacja dla mediów, 10 września 2020RAZEM, CHOĆ OSOBNOPremiera projektu “Connected” w Muzeum Designu w LondynieWystawa w dniach 11 września – 11 października 2020 rokuMaria Jeglińska prezentuje „Arco” z wiśni am
Raport Vertiv: branża telekomunikacyjna i wyzwania związane z wdrożeniem 5GAż 70% firm telekomunikacyjnych ocenia perspektywy biznesowe związane z wdrożeniem sieci 5G jako bardzo pozytywne – wynika z badania 451 Research na zl
DTP – forma promocji zawsze na czasiePogłoski o śmierci papieru w dobie komunikacji cyfrowej są mocno przesadzone. Tradycyjna poligrafia oferuje dziś firmom mnóstwo atrakcyjnych form promocji. Czy warto z nich korzystać? A