Spotkanie technologii ze sportem, czyli jak narodziła się aplikacja NOINNPomysł na stworzenie NOINN – aplikacji mobilnej do typowania wyników sportowych dojrzewał w głowach jej twórców latami. Jako studenci często brali udz
INFORMACJA PRASOWA25 kwietnia 2018COWON PLENUE J oraz COWON PLENUE VTen koreański producent przenośnego audio wie, jak wydobyć powalający dźwięk z niewielkiego urządzenia. Pomimo iż marka nie należy do najtańszych to od pe
Informacja prasowa – PolitanPaździernik 2017Biznesowy savoir-vivre podczas rozmowy kwalifikacyjnej –sztuka dla każdego z nasNiezależnie od zajmowanego stanowiska i branży, w której pracujemy, biznesowa sytuacja, jaką
Informacja prasowaWarszawa, 22 października 2019 r.Zmiana czasu – fakty i mityW nocy z 26 na 27 października cofniemy zegarki o godzinę wstecz, zyskując tym samym dodatkowe 60 minut. Pozornie to niewiele, ale w rzeczywistości
Informacja prasowaKościan, 10maja 2021r.Coccodrillo otworzyło salonstacjonarny w jednym z największych centrów handlowych w MoskwieCDRL, właściciel marki Coccodrillo poszerza dostępność swoich produktów w Rosji. Salonmarki
materiał prasowy8 października 2019Brexit – niezależnie czy będzie uporządkowany, czy tzw. „twardy”, znacząco odmieni relacje handlowe między Wielką Brytanią a krajami UE. O skutkach najważniejszej secesji minionych l
Koniec roku 2019 i początek 2020 roku to dla marki SMSL bardzo udany okres. Począwszy od niedawno opisywanego modelu SMSL M500, którym zainteresowanie przeszło wszelkie oczekiwania, po nowości jakie właśnie trafiły do sprzedaż
INFORMACJA DLA MEDIÓWGdańsk, 20 września 2017 r.Wielofunkcyjny kompleks Forum Gdańsk wzbogacił się o kolejną markę szwedzkiej grupy H&M – & Other Stories. To świetna wiadomość dla mieszkańców Trójmiasta i ca
Warszawa, 20 października 2017 r.Informacja prasowa Wydawać by się mogło, że ustawienie monitora lub miejsca przechowywania dokumentów, nie ma dużego wpływu na funkcjonowanie firmy. A jednak służbowe biurko jest wyjątkowym
Generacja C na brzegu sieci – jak na branżę IT wpłynie edge computing?Szacuje się, że do 2021 r. internetowy ruch generowany przez urządzenia mobilne wzrośnie czterokrotnie, a transfer związany ze strumieniowym wideo i grami