Informacja dla mediówLay’s towarzyszem domowych seansów filmowych Warszawa, 17 lutego 2021 r.Trwa 4. edycja najbardziej filmowej kampanii promocyjnej marki Lay’s pod hasłem „Filmy smakują lepiej z Lay’s”. Po raz kolejn
Informacja prasowa20/08/2019Spotawheel wchodzi do Polski. Chce powtórzyć sukces z GrecjiSpotawheel, firma technologiczna handlująca używanymi samochodami w internecie, zainaugurowała działalność w Polsce. Spółka chce przek
Vertiv uznany za globalnego lidera rynku urządzeń do zdalnego zarządzania środowiskiem IT Warszawa, Polska [10 października 2019 r.] – Firma Vertiv została sklasyfikowana przez agencję analityczną IHS Markit jako jeden z
Informacja prasowa Radzyń Podlaski, 7 stycznia 2020 r. Plantwear, producent drewnianych akcesoriów lifestylowych, zaktualizował prognozę wyników na 2019 r. w oparciu o dane sprzedażowe za IV kwartał. Zgodnie z szacunkami przych
Prawdziwy koszt „darmowych” usług online Kraków, 24 lipca 2019 r. – 54% użytkowników internetu w wieku powyżej 25 lat obawia się włamania na swoje konta w mediach społecznościowych . Jednak przejęcie profilu to niejedy
INFORMACJA PRASOWA.Warszawa, lipiec 2021Jaką rolę spełniają firmy content marketingowe w tworzeniu treści oraz strategii rozpoznawalności marki? W dzisiejszych czasach, kluczem do sprzedaży produktów i usług są treści ora
Informacja prasowaWarszawa, 8 listopada 2018Do 2050 roku rozwój technologii przyczyni się do wygodniejszego i zdrowszego stylu życia, a my otoczeni przez inteligentne maszyny będziemy mogli cieszyć się każda wolną chwilą. Ro
Jak powstaje dobra informacja prasowa?W idealnym świecie tworzyliby ją do spółki Henry Kissinger, Adam Mickiewicz i wróżbita Maciej. Na szczęście i bez nich można przygotować dobrą informację prasową, stosując sprawdzon�
Digitalizacja po Polsku – jak wypadamyna tle Europy?Warszawa, 13 czerwca 2018 – W opublikowanym przez Komisję Europejską raporcie dotyczącym stopnia digitalizacji państw członkowskich (DESI ) Polska zajęła 24. miejsce wś
INFORMACJA PRASOWADostawy w e-commerce a ekologiaRynek e-commerce, m.in. z powodu wprowadzanych w czasie pandemii lockdown’ów czy ograniczeń w handlu stacjonarnym, bardzo się rozwinął. Zakupy w dużej mierze przeniosły się