Informacja prasowa, Kwiecień 2018Jak sztuczna inteligencja może zmienić naszą rzeczywistość?– Znamy zwycięzców globalnego konkursu online, organizowanego przez NVIDIA i ChallengeRocket.com.Wyzwanie NVIDIA® Jetson™ Devel
Informacja prasowa Warszawa, 30.10.2017 r.W październiku, międzynarodowa konfederacja CORTE zwołała spotkanie, podczas którego debatowano m.in. nad ostatecznym kształtem unijnego Pakietu drogowego. Członkowie zrzeszenia wyprac
Internet rzeczy (ang. Internet of Things, IoT) jest dziś jednym z najbardziej narażonych na cyberzagrożenia obszarów. Każde urządzenie, które łączy się z siecią, może być potencjalnym celem ataku. Odpowiedniej ochrony wyma
Informacja PrasowaWarszawa, 1 sierpnia 2017r. Philips Lumify – kompletne USG w smartfonie!Ofiara wypadku drogowego czeka na pomoc. Chore na grypę dziecko leży w łóżku w pokoju z bólem brzucha. Piłkarz doznaje fatalnej kont
Złośliwe oprogramowanie Dharma atakuje sektor MŚP – raport SophosKraków, 21 sierpnia 2020 – W 2020 roku popularne jest złośliwe oprogramowanie Dharma, które atakuje głównie małe i średnie firmy – wynika z raportu firm
Komunikat prasowy Kraków, 17 maja 2021 r.MedApp, notowana na NewConnect spółka działająca w segmencie medtech, oferująca rozwi�
[Warszawa, 29 września 2020 r.] Douglas wraz z Polskim zespołem TikTok przygotował akcję specjalną Brands We Love. Przy zakupie dwóch wybranych produktów marek Douglas Collection make-up, Florence by Mills, Glam Glow, Kylie Ski
INFORMACJA PRASOWA.Warszawa, lipiec 2021Jaką rolę spełniają firmy content marketingowe w tworzeniu treści oraz strategii rozpoznawalności marki? W dzisiejszych czasach, kluczem do sprzedaży produktów i usług są treści ora
Informacja prasowa6 listopada 2017Seria Wand od RIVA Audio z KaliforniiStreamingowy System Multiroom Nowej GeneracjiRIVA Audio, lifestylowa marka firmy Audio Design Experts, Inc. (ADX ™), znana z najlepszych w swojej klasie produ
Czy internet naprawdę jest niebezpieczny?„Dzień bezpiecznego internetu” to dobra okazja, aby uświadomić sobie, że bezpieczeństwo w cyberprzestrzeni zależy w dużej mierze od samych użytkowników i ich zachowania. Podczas k