Wiadomości branżowe

adstandard 2007. Przyszłość reklamy interaktywnej

Internet Standard i Gazeta.pl tworzą kolejny standard tj. organizują cykliczne konferencje związane z szeroko pojętym e-marketingiem. Tym razem zapraszają na konferencję pt. adstandard 2007. Przyszłość reklamy interaktywnej: 31 maja – 1 czerwca 2007 r.Zaproszeni prelegenci: prezesi wiodących firm, liderzy rynku, specjaliści od e-marketingu, analitycy i badacze gwarantują wysoki merytoryczny poziom wystąpień i dyskusji.Tematyka konferencji dotyczy zarówno obecnego kształtu reklamy interaktywnej w Polsce  jak i jej kierunków rozwoju. Wartość rynku reklamy w internecie, strategie budowania kompleksowej kampanii e-marketingowej, wykorzystanie narzędzi Web 2.0 w zdobywaniu i utrzymywaniu klienta, marketing w blogach, społecznościach, reklama tworzona przez użytkowników – to przykłady zagadnień poruszanych podczas konferencji.  Dodatkowo: ożywione dyskusje panelowe, a także bezcenne kontakty z przedstawicielami branży i wymiana poglądów (oraz wizytówek) w trakcie kuluarowych spotkań.Jak dotrzeć do użytkowników nowoczesnych technologii? Jak wyłowić klientów z grupy kilkunastu milionów internautów? Jak umiejętnie wykorzystać narzędzia, które daje Internet:

Internet Standard i Gazeta.pl tworzą kolejny standard tj. organizują cykliczne konferencje związane z szeroko pojętym e-marketingiem. Tym razem zapraszają na konferencję pt. adstandard 2007. Przyszłość reklamy interaktywnej: 31 maja – 1 czerwca 2007 r.

Zaproszeni prelegenci: prezesi wiodących firm, liderzy rynku, specjaliści od e-marketingu, analitycy i badacze gwarantują wysoki merytoryczny poziom wystąpień i dyskusji.

Tematyka konferencji dotyczy zarówno obecnego kształtu reklamy interaktywnej w Polsce  jak i jej kierunków rozwoju. Wartość rynku reklamy w internecie, strategie budowania kompleksowej kampanii e-marketingowej, wykorzystanie narzędzi Web 2.0 w zdobywaniu i utrzymywaniu klienta, marketing w blogach, społecznościach, reklama tworzona przez użytkowników – to przykłady zagadnień poruszanych podczas konferencji.  Dodatkowo: ożywione dyskusje panelowe, a także bezcenne kontakty z przedstawicielami branży i wymiana poglądów (oraz wizytówek) w trakcie kuluarowych spotkań.

Jak dotrzeć do użytkowników nowoczesnych technologii? Jak wyłowić klientów z grupy kilkunastu milionów internautów? Jak umiejętnie wykorzystać narzędzia, które daje Internet: multimedialność, hipertekstowość, interaktywność? Jak planować, przygotowywać, realizować i analizować skuteczne kampanie reklamowe? Jakie są najnowsze trendy oraz zmiany w kreacjach, ofercie i branżowych badaniach? Jak to robią najlepsi?

Bardziej szczegółowe informacje  dotyczące programu pod adresem  http://www.internetstandard.pl/konferencje/adstandard2007/agenda.html

31 maja-1 czerwca 2007 r.
Miejsce: Warszawa Budynek Agory ul. Czerska 8/10
Organizatorzy: Internet Standard, Gazeta.pl
Szczegóły: http://www.internetstandard.pl/konferencje/adstandard2007

Źródło IDG Poland. Dostarczył netPR.pl
A to już wiesz?  Ericsson został wybrany przez T-Mobile na dostawcę nowej sieci GSM w Niemczech

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy